Åsemor Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Ja, vi fikk sengetøy fra svigers i år. Lurer på om jeg skal prøve å be gubben si at vi ikke trenger det neste år. Da svigersøstera mi åpnet sin sengetøy-gave var det like før jeg sa noe om at vi iallfall ikke trengte mer sengetøy, men bet det i meg. Ingen merkelapper på, så da er det vel vanskelig å få bytta. Tipper det er ellos. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Hehe Man får ta det med godt humør og mane for seg selv: "Det er tanken som teller, det er tanken som teller" 0 Siter
Gjest og god jul! Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Vel, det er nå tydelig at svigers ikke kan engelsk. Mannen min fikk en liten toalettveske med antirynkekrem i..... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Jøsses :-)))))) Ellers kan jeg ikke svare på spm ditt... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Hihihi,hva med å gjemme det til neste år,og gi det til noen som kan ha bruk for det? :0) 0 Siter
Gjest alternativ julegave Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Du får gi det tilbake til neste år. Og send et julebrev med denne linken til svigermor lenge før jul: http://www.reddbarna.no/default.asp?V_ITEM_ID=4895 For øvrig synes jeg du oppviser en utakknemlighet som mangler sidestykke. 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Skrevet 25. desember 2007 Du får gi det tilbake til neste år. Og send et julebrev med denne linken til svigermor lenge før jul: http://www.reddbarna.no/default.asp?V_ITEM_ID=4895 For øvrig synes jeg du oppviser en utakknemlighet som mangler sidestykke. Utakknemlig? Ja, det er jeg nok helt sikkert. Uten sidestykke? Det var vel kanskje å dra det litt langt. Jeg har minst 30 sengesett fra før, og sa allerede i november at jeg trodde vi kom til å få det fra sivgers, og derfor var det noen her som gjerne ville høre hvordan det gikk på julaften. Skal jeg være dypt smigret og rørt over at hun kjøper lik gave for fjerde år på rad, som vi overhodet ikke har bruk for? Jeg har selvsagt sagt takk, altså. 0 Siter
adelie Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Jeg tror du bare må late som ignenting, og etterpå gi det bort til fretex. Ellers får du starte hotell eller noe... Forrsten kanskje du kan gi det bort til overnattingssteder for uteliggere? 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Vel, det er nå tydelig at svigers ikke kan engelsk. Mannen min fikk en liten toalettveske med antirynkekrem i..... ''Vel, det er nå tydelig at svigers ikke kan engelsk. Mannen min fikk en liten toalettveske med antirynkekrem i.....'' Å gud! Da hadde jeg ledd meg aldeles fordervet! ))) 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Skrevet 25. desember 2007 Vel, det er nå tydelig at svigers ikke kan engelsk. Mannen min fikk en liten toalettveske med antirynkekrem i..... Kanskje de bare er litt inne i tiden og urbane, ikke noe galt i at menn bruker antirynkekremer nå til dags. 0 Siter
Gjest og god jul! Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Siden det er oppfølgingstråd til en tråd jeg ikke har sett: får dere alltid sengetøy? 0 Siter
Gjest og god jul! Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Utakknemlig? Ja, det er jeg nok helt sikkert. Uten sidestykke? Det var vel kanskje å dra det litt langt. Jeg har minst 30 sengesett fra før, og sa allerede i november at jeg trodde vi kom til å få det fra sivgers, og derfor var det noen her som gjerne ville høre hvordan det gikk på julaften. Skal jeg være dypt smigret og rørt over at hun kjøper lik gave for fjerde år på rad, som vi overhodet ikke har bruk for? Jeg har selvsagt sagt takk, altså. Jeg gir noen ting til innsamlinger når det er det. Nå før jul var det til Romania, så da ga jeg mye vi ikke bruker (også nye ting). :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Skrevet 25. desember 2007 Siden det er oppfølgingstråd til en tråd jeg ikke har sett: får dere alltid sengetøy? Ja, vi har fått det noen år på rad nå. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Kom på en historie fra en venninne av meg. De hadde nylig pusset opp leiligheten og var nøye på fargekoordinasjonen, derfor ønsket de seg grønne vaser/pyntesaker/tepper/puter osv. Av svigermor fikk hun blått sengetøy til to enkeltdyner, de har en stor dyne. De poengterte at det dessverre ikke ville bli brukt av den grunn, da foreslo svigermor at de brukte det til gjester. Vi snakker om en ett-roms leilighet uten gjesteseng (selvfølgelig). Snakk om omtanke for mottakeren Men... Som sagt: Det er tanken som teller, det er tanken som teller, det er tanken som teller... 0 Siter
adelie Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Kom på en historie fra en venninne av meg. De hadde nylig pusset opp leiligheten og var nøye på fargekoordinasjonen, derfor ønsket de seg grønne vaser/pyntesaker/tepper/puter osv. Av svigermor fikk hun blått sengetøy til to enkeltdyner, de har en stor dyne. De poengterte at det dessverre ikke ville bli brukt av den grunn, da foreslo svigermor at de brukte det til gjester. Vi snakker om en ett-roms leilighet uten gjesteseng (selvfølgelig). Snakk om omtanke for mottakeren Men... Som sagt: Det er tanken som teller, det er tanken som teller, det er tanken som teller... ''Det er tanken som teller, det er tanken som teller, det er tanken som teller... '' Man kan jo lure på hvilken tanke... 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Jeg synes at du trygt kan si det til dem at dere ikke trenger flere sengesett. De tenker nok bare på at du/dere takket så voldsomt i fjor at det var lurt å gi det igjen og igjen Si noe annet dere heller ønsker dere/trenger. De gjør det jo ikke i vond mening Vi fikk sengetøy og jeg ble veldig glad for det! Vi er kjempetrege til å fornye "dynegarderoben". 0 Siter
morsan Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 ''Vel, det er nå tydelig at svigers ikke kan engelsk. Mannen min fikk en liten toalettveske med antirynkekrem i.....'' Å gud! Da hadde jeg ledd meg aldeles fordervet! ))) Hvorfor det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.