Gå til innhold

For spesielt interesserte... ;) oppfølgingstråd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, vi fikk sengetøy fra svigers i år. Lurer på om jeg skal prøve å be gubben si at vi ikke trenger det neste år.

Da svigersøstera mi åpnet sin sengetøy-gave var det like før jeg sa noe om at vi iallfall ikke trengte mer sengetøy, men bet det i meg. ;)

Ingen merkelapper på, så da er det vel vanskelig å få bytta. Tipper det er ellos.

Skrevet

Hehe :) Man får ta det med godt humør og mane for seg selv: "Det er tanken som teller, det er tanken som teller" ;)

Gjest og god jul!
Skrevet

Vel, det er nå tydelig at svigers ikke kan engelsk. Mannen min fikk en liten toalettveske med antirynkekrem i.....

Skrevet

Jøsses :-)))))) Ellers kan jeg ikke svare på spm ditt...

Skrevet

Hihihi,hva med å gjemme det til neste år,og gi det til noen som kan ha bruk for det? :0)

Skrevet

Du får gi det tilbake til neste år.

Og send et julebrev med denne linken til svigermor lenge før jul:

http://www.reddbarna.no/default.asp?V_ITEM_ID=4895

For øvrig synes jeg du oppviser en utakknemlighet som mangler sidestykke.

Utakknemlig? ;) Ja, det er jeg nok helt sikkert. Uten sidestykke? Det var vel kanskje å dra det litt langt. Jeg har minst 30 sengesett fra før, og sa allerede i november at jeg trodde vi kom til å få det fra sivgers, og derfor var det noen her som gjerne ville høre hvordan det gikk på julaften. ;)

Skal jeg være dypt smigret og rørt over at hun kjøper lik gave for fjerde år på rad, som vi overhodet ikke har bruk for? Jeg har selvsagt sagt takk, altså.

Skrevet

Jeg tror du bare må late som ignenting, og etterpå gi det bort til fretex. Ellers får du starte hotell eller noe... Forrsten kanskje du kan gi det bort til overnattingssteder for uteliggere?

Skrevet

Vel, det er nå tydelig at svigers ikke kan engelsk. Mannen min fikk en liten toalettveske med antirynkekrem i.....

''Vel, det er nå tydelig at svigers ikke kan engelsk. Mannen min fikk en liten toalettveske med antirynkekrem i.....''

Å gud! Da hadde jeg ledd meg aldeles fordervet! :o)))

Skrevet

Kanskje de bare er litt inne i tiden og urbane, ikke noe galt i at menn bruker antirynkekremer nå til dags.

Gjest og god jul!
Skrevet

Siden det er oppfølgingstråd til en tråd jeg ikke har sett: får dere alltid sengetøy?

Gjest og god jul!
Skrevet

Utakknemlig? ;) Ja, det er jeg nok helt sikkert. Uten sidestykke? Det var vel kanskje å dra det litt langt. Jeg har minst 30 sengesett fra før, og sa allerede i november at jeg trodde vi kom til å få det fra sivgers, og derfor var det noen her som gjerne ville høre hvordan det gikk på julaften. ;)

Skal jeg være dypt smigret og rørt over at hun kjøper lik gave for fjerde år på rad, som vi overhodet ikke har bruk for? Jeg har selvsagt sagt takk, altså.

Jeg gir noen ting til innsamlinger når det er det. Nå før jul var det til Romania, så da ga jeg mye vi ikke bruker (også nye ting).

:-)

Skrevet

Siden det er oppfølgingstråd til en tråd jeg ikke har sett: får dere alltid sengetøy?

Ja, vi har fått det noen år på rad nå. ;)

Skrevet

Kom på en historie fra en venninne av meg. De hadde nylig pusset opp leiligheten og var nøye på fargekoordinasjonen, derfor ønsket de seg grønne vaser/pyntesaker/tepper/puter osv. Av svigermor fikk hun blått sengetøy til to enkeltdyner, de har en stor dyne. De poengterte at det dessverre ikke ville bli brukt av den grunn, da foreslo svigermor at de brukte det til gjester. Vi snakker om en ett-roms leilighet uten gjesteseng (selvfølgelig).

Snakk om omtanke for mottakeren ;)

Men... Som sagt: Det er tanken som teller, det er tanken som teller, det er tanken som teller...

Skrevet

Kom på en historie fra en venninne av meg. De hadde nylig pusset opp leiligheten og var nøye på fargekoordinasjonen, derfor ønsket de seg grønne vaser/pyntesaker/tepper/puter osv. Av svigermor fikk hun blått sengetøy til to enkeltdyner, de har en stor dyne. De poengterte at det dessverre ikke ville bli brukt av den grunn, da foreslo svigermor at de brukte det til gjester. Vi snakker om en ett-roms leilighet uten gjesteseng (selvfølgelig).

Snakk om omtanke for mottakeren ;)

Men... Som sagt: Det er tanken som teller, det er tanken som teller, det er tanken som teller...

''Det er tanken som teller, det er tanken som teller, det er tanken som teller...

''

Man kan jo lure på hvilken tanke... :)

Skrevet

Jeg synes at du trygt kan si det til dem at dere ikke trenger flere sengesett. De tenker nok bare på at du/dere takket så voldsomt i fjor at det var lurt å gi det igjen og igjen :)

Si noe annet dere heller ønsker dere/trenger. De gjør det jo ikke i vond mening :)

Vi fikk sengetøy og jeg ble veldig glad for det! Vi er kjempetrege til å fornye "dynegarderoben".

Skrevet

''Vel, det er nå tydelig at svigers ikke kan engelsk. Mannen min fikk en liten toalettveske med antirynkekrem i.....''

Å gud! Da hadde jeg ledd meg aldeles fordervet! :o)))

Hvorfor det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...