Gjest Julie Skrevet 11. juni 2001 Del Skrevet 11. juni 2001 Jeg er en jente på 20 år som har bestemt meg for å slanke meg litt nå før sommeren. Har tatt av ca. 6 kg på 6 uker, men nå begynner det å haste litt før sommeren da.. Jeg er forresten 172cm og 75 kg. Har i det siste begynt å trene på Frisk, har ikke hatt noen fast fysisk aktivitet tidligere. Jeg pleier å trene 15 minutter sykling, 15 minutter løping og 15 minutter step + i tillegg trener jeg noen repetisjoner styrke for armene og magen. Dette gjør jeg omtrent hver eneste dag. Jeg spiser 1 grov brødskive til frokost, en gulrot til lunsj og en normal porsjon middag. I tillegg drikker jeg ca. 4 l vann gjennom hele dagen. Jeg vil gå ned i vekt, og lurer på hva jeg burde gjøre annerledes. Hvordan trene mest mulig effektivt for å bli slankere, og hvordan burde jeg spise. Håper på hjelp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 12. juni 2001 Del Skrevet 12. juni 2001 du må spise mere og flere måltider!! særlig fordi du trener!! prøv å få i deg 4 brød måltider og en middag og frukt innimellom!! da vil forbrenningen din øke. og du vil gå ned ennå mere!! lykke til!! klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 17. juni 2001 Del Skrevet 17. juni 2001 Hei Julie Du gjør mye bra, spesielt mhp treningen. Fortsett med denne. Mhp kosten din bør du øke matinntaket ditt. Du spiser for lite mat. Spis helst 3-4 måltider med variert mat. Spis gjerne knekkebrød eller grovt brød med magert pålegg, samt forskjellige typer middager. Salater kan f.eks spises til lunsj. Det viktigste for deg er å ha tolmodighet! Det skal ta litt tid å gå ned i vekt for å oppnå et varig resultat. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.