Gå til innhold

hva var den verste gava du fikk i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, stakkars deg.

Min verste var et par tights i størrelse xl. Tights bruker jeg ikke, og hvis jeg hadde gjort det måtte de vært størrelse medium.

Skrevet

Fikk ingen dårlige gaver.

Men hva er så galt med digitalt kamera?

Gjest og god jul!
Skrevet

Du tuller?

Jeg ble glad for det jeg fikk. :-)

Om jeg skal nevne noe som ikke falt helt i smak, så må det være noen telysholdere. Men det gjør ingenting, og jeg ble glad for det jeg fikk under treet.

Skrevet

Digitalkamera høres ut som en fin gave.

Fikk egentlig bare fine gaver jeg, men dessverre blir nok de 750 grammene med mintsjokolade fra sverige ikke spist, for det er det ingen her som liker. Kanskje giveren liker de selv, men er det mulig å gi noe sånt tilbake da tro? ;)

Skrevet

Det høres veldig utakknemlig ut. Hva er så ille med digitalkamera?

Skrevet

Fikk egentlig bare fine gaver jeg, men dessverre blir nok de 750 grammene med mintsjokolade fra sverige ikke spist, for det er det ingen her som liker. Kanskje giveren liker de selv, men er det mulig å gi noe sånt tilbake da tro? ;)

De serveres til gjester.

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Duverden. Hvis det var en verste gaven du fikk må du ha det vikelig ille.

Gjest kjipe gaver
Skrevet

Det høres veldig utakknemlig ut. Hva er så ille med digitalkamera?

fordi jeg ønska meg tv

Gjest kjipe gaver
Skrevet

gi til noen som liker sånt? :)

Gjest kjipe gaver
Skrevet

Fikk ingen dårlige gaver.

Men hva er så galt med digitalt kamera?

ønska meg tv,men det fikk jeg ikke:(

Gjest kjipe gaver
Skrevet

Huff, stakkars deg.

Min verste var et par tights i størrelse xl. Tights bruker jeg ikke, og hvis jeg hadde gjort det måtte de vært størrelse medium.

hvordan kunne noen blingse med to størrelser???

Gjest kjipe gaver
Skrevet

Survkopp.

ka betyr det? du snakker rart, må jeg si.

Gjest Megler Smekk
Skrevet

fordi jeg ønska meg tv

Bortskjemte drittunge.

Skrevet

Synes det er ufint å gi tilbake. Da hadde jeg heller gitt det videre til noen andre.

Gjest og god jul!
Skrevet

Synes det er ufint å gi tilbake. Da hadde jeg heller gitt det videre til noen andre.

En venninne ga en gang tilbake noe hun fikk. Da ble jeg lei meg.......

Skrevet

fordi jeg ønska meg tv

Få deg en jobb og kjøp TV sjæl.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...