Gå til innhold

hva var den verste gava du fikk i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får aldri noen gaver jeg synes er ille. Tanken bak er uansett viktigst:)

Hvis det å få digitalkamera var din verste gave, så har du et problem. Dette kan ikke være annet enn en tulletråd....

Skrevet

Huff, stakkars deg.

Min verste var et par tights i størrelse xl. Tights bruker jeg ikke, og hvis jeg hadde gjort det måtte de vært størrelse medium.

Minner meg om den fadesen gubben gjorde for mange år siden. Han kjøpte deilig silkepysj til meg i julegave og sjekka ikke størrelsen (hadde ikke peil på damestørrelser). Han holdt pysjbuksa opp og beregna størrelsen min utfra det... Jeg som bruker str small til medium, fikk altså en pysj i str. 44 !!! Kunne jo ikke annet enn å le av håpløse mannfolk :-))))

Gjest snupsijenta
Skrevet

Digitalkamera høres ut som en fin gave.

Fikk egentlig bare fine gaver jeg, men dessverre blir nok de 750 grammene med mintsjokolade fra sverige ikke spist, for det er det ingen her som liker. Kanskje giveren liker de selv, men er det mulig å gi noe sånt tilbake da tro? ;)

Angående å gi tilbake. Jeg har ei venninne som er sinnsykt opptatt av julegaver, i desember snakker hun ikke om annet og etter jul kritiserer hun endel av det hun har fått, er veldig kravstor. Selv synes jeg gaver er til for unger, men siden hun er så opptatt av dette utveksler vi gaver.

I år fikk jeg noen usannsynlige stygge pyntegjenstander som jeg overhodet ikke har tenkt å ha fremme, gikk rett i skapet med ting til loppemarked.

Om hun spørr etter de så vurderer jeg faktisk å være ærlig å si at de ikke falt i smak. Hadde det vært hos noen andre hadde jeg ikke brydd meg om det, men siden hun er så opptatt av disse gavene, synes jeg det er snålt å gi noe totalt meningsløst, vurderte faktisk å gi de tilbake neste år, men gjør nok ikke det:)

Skrevet

Fikk ingen dårlige gaver i år, men skal bytte et par øredobber som jeg ikke kommer til å bruke noe særlig. Men siden de er kjøpt i en kul butikk, er det ikke noe prøblem å finne noe annet. :)

Gjest det må jeg si
Skrevet

Værste gaven et digitalkamera?

Fikk ingen værste gaver jeg. Kan ikke si jeg noen gang har kalt noen gaver for ille eller verste heller.

Jeg er stort sett veldig takknemmelig for alt jeg får.

Skrevet

Fikk bare fine gaver jeg. :o) Dvs. jeg fikk en ting som ikke falt helt i smak så den lar jeg med lett hjerte stå igjen her hos kjæresten min. ;o)

Skrevet

Er det kjipt med digitalkamera? Du store...

Jeg fikk ingenting kjipt jeg. Ble litt halvsnurten av en joggedress fordi den var for stor (halvsnurten ble jeg fordi jeg trodde giveren virkelig ikke har oppdaget at jeg ikke er str 42 mer...hehe...) Men så fikk jeg vite at jeg fikk den fordi hun som gav den hadde kjøpt den til seg selv, og så var den for liten. *ler ondskapsfullt*

;-)

Skrevet

Heldig, du som fikk et digitalkamera du ikke har bruk for - for da har du jo en flott gave å gi til noen som virkelig setter pris på akkurat det :-)

Skrevet

Hmmmm, en brødkurv i rødt stoff med masse epler på tror jeg...

Ellers må jeg bare spørre hvorfor i alle dager et digitalkamera er en dårlig gave.

Skrevet

Hmmmm, en brødkurv i rødt stoff med masse epler på tror jeg...

Ellers må jeg bare spørre hvorfor i alle dager et digitalkamera er en dårlig gave.

''Ellers må jeg bare spørre hvorfor i alle dager et digitalkamera er en dårlig gave.''

Enig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...