Gå til innhold

Super Mario på Nintendo DS

Anbefalte innlegg

hjernetrimmern
Skrevet

Det er den vanlige Super Mario da..

Er det noen som kan hjelpe meg med å fortelle meg hvordan jeg kommer inn på verden 3 og 5...de er ikke åpnet fra før, så da lurer jeg på hvordan jeg gjør det??

Må jeg samle alle de store gullpengene, eller er det andre måter å gjøre det på...

Har irritert meg en god stund at jeg ikke finner ut av det!

Fortsetter under...

Gjest kate-74-
Skrevet

Jeg skal spørre sønnen min på 6 år som sitter å spiller det nå.Han har klart hele spillet

Gjest kate-74-
Skrevet

Han prøvde å forklare med det men vet ikke om jeg skjønte alt.På slutten av verden 2 er det et slott.Bare gå inn i slottet og da kommer du under jorden.Klarer du å overleve under jorden så kommer du til verden 3.Lykke til

Skrevet

Du må gå i slottene på verden 2 og 4, få minisoppen som gjør Mario bitteliten, og sloss og vinne over Koopa som liten. Da havner du etterpå autoamtisk nede i en underjordisk gang, og vips så er du på de lukkede verdenene.

PS: Det er ikke nødvendig å åpne disse verdnene for på klare spillet, men man samler seg selvfølgelig opp ekstra poenger:-)

Gjest kate-74-
Skrevet

Du må gå i slottene på verden 2 og 4, få minisoppen som gjør Mario bitteliten, og sloss og vinne over Koopa som liten. Da havner du etterpå autoamtisk nede i en underjordisk gang, og vips så er du på de lukkede verdenene.

PS: Det er ikke nødvendig å åpne disse verdnene for på klare spillet, men man samler seg selvfølgelig opp ekstra poenger:-)

Jøss.du forklarte det mye bedre enn meg :-)

Skrevet

Jøss.du forklarte det mye bedre enn meg :-)

Hihi, forskjellen er kanskje at du spurte sønnen din, mens jeg har utallige timer med DS (Mario) - PS: Og måtte gå på nettet og finne "juksesidene" for å klare det selv for ett år siden...

Annonse

hjernetrimmern
Skrevet

Tusen takk for svar. Da blir det å se om

jeg klarer det da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...