hjernetrimmern Skrevet 25. desember 2007 Skrevet 25. desember 2007 Det er den vanlige Super Mario da.. Er det noen som kan hjelpe meg med å fortelle meg hvordan jeg kommer inn på verden 3 og 5...de er ikke åpnet fra før, så da lurer jeg på hvordan jeg gjør det?? Må jeg samle alle de store gullpengene, eller er det andre måter å gjøre det på... Har irritert meg en god stund at jeg ikke finner ut av det! 0 Siter
Gjest kate-74- Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Jeg skal spørre sønnen min på 6 år som sitter å spiller det nå.Han har klart hele spillet 0 Siter
Gjest kate-74- Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Han prøvde å forklare med det men vet ikke om jeg skjønte alt.På slutten av verden 2 er det et slott.Bare gå inn i slottet og da kommer du under jorden.Klarer du å overleve under jorden så kommer du til verden 3.Lykke til 0 Siter
Bookworm Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Du må gå i slottene på verden 2 og 4, få minisoppen som gjør Mario bitteliten, og sloss og vinne over Koopa som liten. Da havner du etterpå autoamtisk nede i en underjordisk gang, og vips så er du på de lukkede verdenene. PS: Det er ikke nødvendig å åpne disse verdnene for på klare spillet, men man samler seg selvfølgelig opp ekstra poenger:-) 0 Siter
Gjest kate-74- Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Du må gå i slottene på verden 2 og 4, få minisoppen som gjør Mario bitteliten, og sloss og vinne over Koopa som liten. Da havner du etterpå autoamtisk nede i en underjordisk gang, og vips så er du på de lukkede verdenene. PS: Det er ikke nødvendig å åpne disse verdnene for på klare spillet, men man samler seg selvfølgelig opp ekstra poenger:-) Jøss.du forklarte det mye bedre enn meg :-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Jøss.du forklarte det mye bedre enn meg :-) Hihi, forskjellen er kanskje at du spurte sønnen din, mens jeg har utallige timer med DS (Mario) - PS: Og måtte gå på nettet og finne "juksesidene" for å klare det selv for ett år siden... 0 Siter
hjernetrimmern Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Skrevet 26. desember 2007 Du må gå i slottene på verden 2 og 4, få minisoppen som gjør Mario bitteliten, og sloss og vinne over Koopa som liten. Da havner du etterpå autoamtisk nede i en underjordisk gang, og vips så er du på de lukkede verdenene. PS: Det er ikke nødvendig å åpne disse verdnene for på klare spillet, men man samler seg selvfølgelig opp ekstra poenger:-) Tusen takk for svar. Da blir det å se om jeg klarer det da... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 http://www.nintendo.no/tipsogtriks/ninds/nsmb/index.htm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.