Gjest Uføretrygdet Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Hei, jeg har fått innvilget uførestønad f.o.m. 1.1.2008. Noen som vet hvor jeg skal henvende meg for å få honnørkortet som gir rabatt på offentlig transport? 0 Siter
vintermor Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Hos meg kom det i samme konvolutt som vedtaket. Hvis du ikke har fått det, er det jo bare å ta kontakt med NAV 0 Siter
Gjest Uføretrygdet Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Hos meg kom det i samme konvolutt som vedtaket. Hvis du ikke har fått det, er det jo bare å ta kontakt med NAV Takk for svar. Syntes det var litt rart at det ikke var med da det sto i brevet at det lå med. Det må ha skjedd en glipp. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Det skal komme sammen med brevet om at ufør er innvilget. Så du må bare ta kontakt, for da har de glemt og legge det oppi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.