Gjest Wita Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Hei, haaper alle har hatt en fin jul. Jeg tenkte paa sno, pinnekjott og julestemning julaften. Kan ikke nekte for det nei, jeg som elsker norsk jul og som er ei skikkelig nissekjerring i folge min bedre halvdel:) Men naa har jeg kommet i feriemodus og det er jo deilig dette her da og ikke ha noen forpliktelser hengende over seg. Foler vi har slappet av lenge allerede og ferien har nettopp startet. Slaraffenliv de luxe saa langt, men vi kan jo ikke ligge slik i 14 dager. Blir nok til at vi leier oss en bil snart slik at vi faar sett litt mer enn bare bassenget, stranda og restaurantene. Men som sagt det er deilig og jeg har med 5 boker etter tidligere erfaringer, saa ferien er reddet;o) En solbrendt hilsen fra 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Skal si du har det fint ja! Kos dere masse, husk solkrem God fornøyelse 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Gosh, så deilig. Vi hadde jo skikkelig "julekortstemning" helligdagene, men nå er det grått og all snøen er forsvunnet . Kos dere! 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Herlig, Wita :-) Koselig at du kommer med en hilsen til oss. Jeg har tenkt på deg, og hvordan du har det der nede. Kos dere masse og nyt solen. Glem ikke solkremen :-) Fortsatt god jul og Klem fra 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Herlig, Wita :-) Koselig at du kommer med en hilsen til oss. Jeg har tenkt på deg, og hvordan du har det der nede. Kos dere masse og nyt solen. Glem ikke solkremen :-) Fortsatt god jul og Klem fra Takk i dag har jeg og ungene vaert syke. Kastet opp alle sammen bortsett fra mannen min, men begynner aa bli bedre naa. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Gosh, så deilig. Vi hadde jo skikkelig "julekortstemning" helligdagene, men nå er det grått og all snøen er forsvunnet . Kos dere! Takk:) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Skal si du har det fint ja! Kos dere masse, husk solkrem God fornøyelse Takk:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Men nå er vi ferdig med julematen her også så den skal du ikke tenke på. Kos dere og sol dere og gjør akkurat som dere har lyst til. Jeg er dritmisunnelig ;o) 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Takk i dag har jeg og ungene vaert syke. Kastet opp alle sammen bortsett fra mannen min, men begynner aa bli bedre naa. Hvordan går det med dere? Kan det være noe dere har spist? Kjedelig å være dårlig når man er på ferie, men håper at dere er bedre igjen. Nå skal jeg finne boblejakka og gå meg en tur i kulden, mens du forhåpentligvis ligger og soler deg i varmen eller hva som helst annet enn å kaste opp :-) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Hvordan går det med dere? Kan det være noe dere har spist? Kjedelig å være dårlig når man er på ferie, men håper at dere er bedre igjen. Nå skal jeg finne boblejakka og gå meg en tur i kulden, mens du forhåpentligvis ligger og soler deg i varmen eller hva som helst annet enn å kaste opp :-) Naa er vi friske igjen alle sammen:) Det maa vaere noe vi har spist. Vi tror det er bacon til frokosten. Den eneste vi alle spiste den dagen. Naa har vi ligget paa strandet og har gjort oss klare for en liten biltur. Har det saa fint saa. Fint vaer hver eneste dag.) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Kos deg i ferien:-) Tusen takk. Har nettopp ligget paa stranden. En liten pause med dol bare he he. Skal paa en biltur naa. Er saa varmt og godt her atte;) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Men nå er vi ferdig med julematen her også så den skal du ikke tenke på. Kos dere og sol dere og gjør akkurat som dere har lyst til. Jeg er dritmisunnelig ;o) Ja, det var ikke saa vaerst dette her, naar man forst var kommet seg ned hit;) Syke i gaar, men frisk og fin naa:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Ja, det var ikke saa vaerst dette her, naar man forst var kommet seg ned hit;) Syke i gaar, men frisk og fin naa:) Det er bra, kos dere videre ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.