punky brewster Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Har bestilt fra sverige, en sånn silikon kopp for å bruke under mensen. Brukte et par dager på å venne meg til den, men nå fungerer den helt fantastisk. Trenger ikke å tenke på bind og tamponger. Blir ingen stygg lukt og det beste er at man trenger kun å skifte to tre ganger i døgnet. Miljøvennlig og føler meg mervel under mensen:) Flere med erfaring? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Det er ganske mange er inne som bruker den . Jeg glemmer nesten at jeg har mensen når jeg bruker den ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Jeg hadde nesten samme opplevelse da jeg gikk fra bind til tamponger. ) Menslengden er halvert og smertene er mye mindre, dessuten slipper jeg alt sølet som bind bringer med seg. Ikke lukter det heller. Menskopp ligger jeg langt unna. Hadde aldri klart å stole på at den holder seg inne. 0 Siter
punky brewster Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Skrevet 26. desember 2007 Jeg hadde nesten samme opplevelse da jeg gikk fra bind til tamponger. ) Menslengden er halvert og smertene er mye mindre, dessuten slipper jeg alt sølet som bind bringer med seg. Ikke lukter det heller. Menskopp ligger jeg langt unna. Hadde aldri klart å stole på at den holder seg inne. Tampongeg er ikke bra har selv brukt det, den tørker ut skjeeden og loer, menskopp er mye mer renslig:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Tampongeg er ikke bra har selv brukt det, den tørker ut skjeeden og loer, menskopp er mye mer renslig:) Tampongene brukes bare de første dagene når jeg blør mest ja, ellers blir det ubehagelig å ta dem ut igjen. Loing opplever jeg sjelden. Etter de første 3 dagene er blødningene så sparsomme resten av perioden at det holder med truseinnlegg. 0 Siter
punky brewster Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Skrevet 26. desember 2007 Tampongene brukes bare de første dagene når jeg blør mest ja, ellers blir det ubehagelig å ta dem ut igjen. Loing opplever jeg sjelden. Etter de første 3 dagene er blødningene så sparsomme resten av perioden at det holder med truseinnlegg. Ok:) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Jada, jeg bruker også Divacupen. Men så mange innlegg jeg har skrevet om det tidligere, så tror jeg at jeg har bidratt nok ;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Etter er del beskrivelser fra brukere av den der koppen her inne har jeg definitivt valgt å droppe den. Flott at mange er fornøyd da 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 I et likestillingsperspektiv så er den tråden her, svært ekskluderende. 0 Siter
Gjest Les og lær Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 I et likestillingsperspektiv så er den tråden her, svært ekskluderende. Det er den da ikke!!! Kom ikke her og fortell meg at du ikke får del i kjæresten dins mensperioder altså, på en eller annen måte. Og om du nå ikke bryr det det døyt om hun går med tamponger, bind eller gummikopper..........så bør du alikavel la viten bli suget godt inn i hjernerota di slik at du i allefall kan nikke gjenkjennende når din kjære forteller deg at problemet med nedblødde bukser, tamponger som aldri går ordentlig på plass osv. nå endelig er i fortid. Empati gutten min, empati 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Etter er del beskrivelser fra brukere av den der koppen her inne har jeg definitivt valgt å droppe den. Flott at mange er fornøyd da ''Etter er del beskrivelser fra brukere av den der koppen her inne har jeg definitivt valgt å droppe den. '' Samme her. *urk* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 ''Etter er del beskrivelser fra brukere av den der koppen her inne har jeg definitivt valgt å droppe den. '' Samme her. *urk* Og samme her. *dobbelturk* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Det er den da ikke!!! Kom ikke her og fortell meg at du ikke får del i kjæresten dins mensperioder altså, på en eller annen måte. Og om du nå ikke bryr det det døyt om hun går med tamponger, bind eller gummikopper..........så bør du alikavel la viten bli suget godt inn i hjernerota di slik at du i allefall kan nikke gjenkjennende når din kjære forteller deg at problemet med nedblødde bukser, tamponger som aldri går ordentlig på plass osv. nå endelig er i fortid. Empati gutten min, empati ''Empati gutten min, empati ;)'' Skrekk & gru kalles det der! 0 Siter
tonie Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Det er den da ikke!!! Kom ikke her og fortell meg at du ikke får del i kjæresten dins mensperioder altså, på en eller annen måte. Og om du nå ikke bryr det det døyt om hun går med tamponger, bind eller gummikopper..........så bør du alikavel la viten bli suget godt inn i hjernerota di slik at du i allefall kan nikke gjenkjennende når din kjære forteller deg at problemet med nedblødde bukser, tamponger som aldri går ordentlig på plass osv. nå endelig er i fortid. Empati gutten min, empati ''...slik at du i allefall kan nikke gjenkjennende når din kjære forteller deg at problemet med nedblødde bukser, tamponger som aldri går ordentlig på plass osv. nå endelig er i fortid.'' Mener du at det er vanlig å diskutere sånt med partneren sin? Ugh! Så turnoff. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 ''...slik at du i allefall kan nikke gjenkjennende når din kjære forteller deg at problemet med nedblødde bukser, tamponger som aldri går ordentlig på plass osv. nå endelig er i fortid.'' Mener du at det er vanlig å diskutere sånt med partneren sin? Ugh! Så turnoff. Jeg er ikke tause birgitte, sier ifra når menssmerter er vondt, men utbroderer det ikke mer enn det! 0 Siter
tonie Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Jeg er ikke tause birgitte, sier ifra når menssmerter er vondt, men utbroderer det ikke mer enn det! Det må vel være lov, men jeg synes ærlig talt ikke det er nødvendig å fortelle _alt_ i minste detalj. *grøsse* 0 Siter
Gjest ble nyfiken Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 finnes det link, jeg vil se hvordan den ser ut 0 Siter
punky brewster Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Skrevet 27. desember 2007 finnes det link, jeg vil se hvordan den ser ut http://www.menskopp.se 0 Siter
Gjest mij Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Jepp, jeg bruker også en slik. Har litt problemer med at det ikke blir skikkelig tett, men håper det vil gå seg til. Brukt den ca et halvt år, og jeg som før fikk sopp etter hver mens har ikke det problemet lenger. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.