Gå til innhold

menskopp er fantastisk:)

Anbefalte innlegg

punky brewster
Skrevet

Har bestilt fra sverige, en sånn silikon kopp for å bruke under mensen. Brukte et par dager på å venne meg til den, men nå fungerer den helt fantastisk. Trenger ikke å tenke på bind og tamponger. Blir ingen stygg lukt og det beste er at man trenger kun å skifte to tre ganger i døgnet. Miljøvennlig og føler meg mervel under mensen:) Flere med erfaring?

Skrevet

Det er ganske mange er inne som bruker den . Jeg glemmer nesten at jeg har mensen når jeg bruker den :o)

Skrevet

Jeg hadde nesten samme opplevelse da jeg gikk fra bind til tamponger. :o) Menslengden er halvert og smertene er mye mindre, dessuten slipper jeg alt sølet som bind bringer med seg. Ikke lukter det heller.

Menskopp ligger jeg langt unna. Hadde aldri klart å stole på at den holder seg inne.

punky brewster
Skrevet

Jeg hadde nesten samme opplevelse da jeg gikk fra bind til tamponger. :o) Menslengden er halvert og smertene er mye mindre, dessuten slipper jeg alt sølet som bind bringer med seg. Ikke lukter det heller.

Menskopp ligger jeg langt unna. Hadde aldri klart å stole på at den holder seg inne.

Tampongeg er ikke bra har selv brukt det, den tørker ut skjeeden og loer, menskopp er mye mer renslig:)

Skrevet

Tampongeg er ikke bra har selv brukt det, den tørker ut skjeeden og loer, menskopp er mye mer renslig:)

Tampongene brukes bare de første dagene når jeg blør mest ja, ellers blir det ubehagelig å ta dem ut igjen. Loing opplever jeg sjelden. Etter de første 3 dagene er blødningene så sparsomme resten av perioden at det holder med truseinnlegg.

punky brewster
Skrevet

Tampongene brukes bare de første dagene når jeg blør mest ja, ellers blir det ubehagelig å ta dem ut igjen. Loing opplever jeg sjelden. Etter de første 3 dagene er blødningene så sparsomme resten av perioden at det holder med truseinnlegg.

Ok:)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jada, jeg bruker også Divacupen. Men så mange innlegg jeg har skrevet om det tidligere, så tror jeg at jeg har bidratt nok ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Etter er del beskrivelser fra brukere av den der koppen her inne har jeg definitivt valgt å droppe den.

Flott at mange er fornøyd da :)

Skrevet

I et likestillingsperspektiv så er den tråden her, svært ekskluderende.

Gjest Les og lær
Skrevet

I et likestillingsperspektiv så er den tråden her, svært ekskluderende.

Det er den da ikke!!!

Kom ikke her og fortell meg at du ikke får del i kjæresten dins mensperioder altså, på en eller annen måte.

Og om du nå ikke bryr det det døyt om hun går med tamponger, bind eller gummikopper..........så bør du alikavel la viten bli suget godt inn i hjernerota di slik at du i allefall kan nikke gjenkjennende når din kjære forteller deg at problemet med nedblødde bukser, tamponger som aldri går ordentlig på plass osv. nå endelig er i fortid.

Empati gutten min, empati ;)

Skrevet

Etter er del beskrivelser fra brukere av den der koppen her inne har jeg definitivt valgt å droppe den.

Flott at mange er fornøyd da :)

''Etter er del beskrivelser fra brukere av den der koppen her inne har jeg definitivt valgt å droppe den.

''

Samme her. *urk*

Skrevet

''Etter er del beskrivelser fra brukere av den der koppen her inne har jeg definitivt valgt å droppe den.

''

Samme her. *urk*

Og samme her.

*dobbelturk*

Skrevet

Det er den da ikke!!!

Kom ikke her og fortell meg at du ikke får del i kjæresten dins mensperioder altså, på en eller annen måte.

Og om du nå ikke bryr det det døyt om hun går med tamponger, bind eller gummikopper..........så bør du alikavel la viten bli suget godt inn i hjernerota di slik at du i allefall kan nikke gjenkjennende når din kjære forteller deg at problemet med nedblødde bukser, tamponger som aldri går ordentlig på plass osv. nå endelig er i fortid.

''Empati gutten min, empati ;)''

Skrekk & gru kalles det der! :)

Skrevet

Det er den da ikke!!!

''...slik at du i allefall kan nikke gjenkjennende når din kjære forteller deg at problemet med nedblødde bukser, tamponger som aldri går ordentlig på plass osv. nå endelig er i fortid.''

Mener du at det er vanlig å diskutere sånt med partneren sin? Ugh! Så turnoff.

hidi, the scorpion
Skrevet

''...slik at du i allefall kan nikke gjenkjennende når din kjære forteller deg at problemet med nedblødde bukser, tamponger som aldri går ordentlig på plass osv. nå endelig er i fortid.''

Mener du at det er vanlig å diskutere sånt med partneren sin? Ugh! Så turnoff.

Jeg er ikke tause birgitte, sier ifra når menssmerter er vondt, men utbroderer det ikke mer enn det!

Skrevet

Jeg er ikke tause birgitte, sier ifra når menssmerter er vondt, men utbroderer det ikke mer enn det!

Det må vel være lov, men jeg synes ærlig talt ikke det er nødvendig å fortelle _alt_ i minste detalj. *grøsse*

Gjest ble nyfiken
Skrevet

finnes det link, jeg vil se hvordan den ser ut

Skrevet

Jepp, jeg bruker også en slik. Har litt problemer med at det ikke blir skikkelig tett, men håper det vil gå seg til. Brukt den ca et halvt år, og jeg som før fikk sopp etter hver mens har ikke det problemet lenger. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...