Gjest ugh ugh Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Det må jeg prøve. Lurer på om jeg er kommet i pre-overgang. Vanvittig blødning - nå hver tredje uke.. TAKK! 0 Siter
Gjest Deilig med åpenhet Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 ''...slik at du i allefall kan nikke gjenkjennende når din kjære forteller deg at problemet med nedblødde bukser, tamponger som aldri går ordentlig på plass osv. nå endelig er i fortid.'' Mener du at det er vanlig å diskutere sånt med partneren sin? Ugh! Så turnoff. Nå var svaret mitt til Geir skrevet i humoristisk tone......men ja, om jeg ikke sitter å utbroderer og diskuterer slike ting med partneren min så holder jeg ikke skjult når jeg har blødd gjennom, jeg setter i tampong når han er på badet etc.ja Han også er svært åpen ovenfor meg og. Liker en viss åpenhet i forhold, tillit føler jeg det er, det sprer seg til andre sider av forholdet også føler jeg. 0 Siter
tonie Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Nå var svaret mitt til Geir skrevet i humoristisk tone......men ja, om jeg ikke sitter å utbroderer og diskuterer slike ting med partneren min så holder jeg ikke skjult når jeg har blødd gjennom, jeg setter i tampong når han er på badet etc.ja Han også er svært åpen ovenfor meg og. Liker en viss åpenhet i forhold, tillit føler jeg det er, det sprer seg til andre sider av forholdet også føler jeg. Ok. Det var nå litt fleipete fra min side også, men jeg jeg synes ikke at full åpenhet om _alt_ nødvendigvis er så bra. Du kom med noen gode eksempler på ting en gjerne kan holde for seg selv. Jeg synes det dreper litt av spenningen i et forhold. Vi er forskjellige, og sånn er det nå engang bare:) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Ok. Det var nå litt fleipete fra min side også, men jeg jeg synes ikke at full åpenhet om _alt_ nødvendigvis er så bra. Du kom med noen gode eksempler på ting en gjerne kan holde for seg selv. Jeg synes det dreper litt av spenningen i et forhold. Vi er forskjellige, og sånn er det nå engang bare:) ''Jeg synes det dreper litt av spenningen i et forhold.'' "litt" ??? 0 Siter
tonie Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 ''Jeg synes det dreper litt av spenningen i et forhold.'' "litt" ??? Ok, ganske mye da. Jeg prøver å moderere meg siden det er jul og alt;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.