Gå til innhold

pyntegjenstander til jul

Anbefalte innlegg

punky brewster
Skrevet

Ei god venninne av meg har kjøpt noe pyntegjenstander som ikke falt i smak, smaken er som kjent som baken:) Har for ikke lenge siden ryddet unna endel pynt, liker ikke krimskrams, så har ikke planer å sette de fram. Så om hun spørr etter de, så trur jeg at jeg skal være så ærlig å si at de ikke falt i smak? Hva gjør dere?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er så feig at jeg setter fram greiene hvis jeg vet at jeg får besøk av vedkommende...

Skrevet

Lar de stå fremme en kort stund, og fjerner de så. Gi de gjerne til et godt formål. Loppemarked etc.Hvis jeg hadde sett hvor de var kjøpt hadde jeg byttet de. Men synes det er litt værre å spørre om hvor de er kjøpt, for bytting.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg ville satt det fram i år i allefall. Jeg ville aldri sagt at pynten ikke falt i smak. Hvis hun spurte hva jeg synes ville jeg sagt helt lett at det var fint. Til neste år kan du kaste det eller plassere det på rommet til et av barna. Si at de absolutt ønsket den pynten.

Jeg har noen alldeles grusomme kaffekrus som jeg ikke har samvittighet til å kaste. De har jeg hatt i flere år, og de ligger i skapet og okkuperer plass. Får se til neste år ;)

Skrevet

Tror bare jeg ville sagt at vi har så mye, det står et eller annet sted...

Alternativt kan du jo pynte opp på do eller i boden med dem :-).

Skrevet

Jeg ville tatt de fram dersom hun kom på besøk disse dagene, deretter ville jeg kastet dem eller gitt dem til loppemarked. Neste år hvis hun spør etter dem, sier du bare at dere har så mange juleting at du ikke har tatt fram alt, vet ikke engang hvor alt er....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...