Gjest Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hei Vibeke:) Eg er en jente som går på vindergående skole og bor på internat. Eg prøver å gå ned i vekt, men sliter med søtsug og spiser hele tiden. Eg prøver å trene regelmessig, men eg får ingen resultater fordi at kostholdet mitt er helt feil. Hvordan kan jeg forandre kostholdet mitt? hva bør jeg gjøre for å unngå søtsuge? hva bør jeg spise i løpet av en uke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flaxseed Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Spis masse brød og drikk sjokolademelk for søtsuget ditt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg la om kosten i sommer og på en vanlig arbeidsdag spiser jeg som følger: Frokost: 2 havreknekkebrød med makrell i tomat + 1 glass eplejuice kl. 9:45: 1 eple el. 2 klementiner f.eks. Lunsj: 3 havreknekkebrød med makrell i tomat / evt. 3 havreknekkebrød som knuses og has i ca. 1,25 dl naturell yoghurt og en dæsj lett eplesyltetøy (uten kunstige søtningsstoffer) + vann + litt frukt Middag: hva vi nå måtte ha, spiser det samme som ungene om de er hos meg, men lager gjerne litt ekstra grønnsaker til meg selv. Fatet fylles med ca. 1/4 poteter/ris/pasta/linsestuing, 1/4 kjøttkaker/fiskekaker e.l. og 1/2 grønnsaker + vann. Når jeg er alene satser jeg på så rene råvarer som mulig, som kyllingfileter eller laksekoteletter f.eks. Kvelds: Tja... Et par knekkebrød igjen, eller en brødskive eller to, litt frukt kanskje? En kopp te? Litt variabelt som du ser. Etter noen uker på dette oppdaget jeg at det skal mye mindre søtt til før jeg har fått mer enn nok og ikke smaker det så godt lenger heller. Skjønt - nå i julen har det sklidd helt ut, men jeg skal nok klare å ta meg inn i igjen i neste uke. ) Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.