Gå til innhold

Hva er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hosta siden 2 dager før julaften. En bitteliten forkjølelse, som har "satt" seg i lungene. Jeg går helt i stykker under de hosteanfallene, og har nå kronisk hodepine pga anstrengelsene ved å hoste. Ellers er jeg ikke "forkjøla" mer.

Jeg bruker hostestillende hostesaft, og den demper det litt, når jeg holder på å bli kvælt av hoste.

Det er bakterie, ikke virus (etter fargen på slimet). Er det vits å gå til lege da? Hva kalles det, når lungene oppfører seg slik, bronkitt feks? Vil de gi meg antibiotika eventuelt, eller er det ingen vits å gå til lege?????

Gjest Isflaket
Skrevet

Er det bakterier er det absolutt mening i å oppsøke lege..

Skrevet

Hvilken farge er det på slimet?

Ikke klart, slik som under virusinfeksjon. Du skal slippe å høre fargen.

Skrevet

Er det bakterier er det absolutt mening i å oppsøke lege..

Ok. Jeg får vurdere det i morgen, dvs etter at jeg har prøvd å få meg litt mer søvn. Det er jo allerede morgen!

Skrevet

Ikke klart, slik som under virusinfeksjon. Du skal slippe å høre fargen.

Da er det jo bakterier og det er jo nettopp da antibiotika har sin misjon! Kom deg til legen du.

Skrevet

Da er det jo bakterier og det er jo nettopp da antibiotika har sin misjon! Kom deg til legen du.

Tusen takk Lillemus, du er en knupp! Jeg gikk til legen jeg, da. Det var likevel virus. Men jeg fikk en knock-out hostesaft på resept, som skal dempe hosten. Slik at jeg kan få sove om nettene. Uten ditt innlegg hadde jeg ikke gått til lege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...