Gå til innhold

Cyste på eggstokken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg har fått igjen en cyste på eggstokken min...Kjennes like ubehagelig ut som for et års tid tilbake.Men da forsvant den av seg selv.......Kommer og går det slik av seg selv? Husker legen sa det vanlig å få cyster der når man brukte spiral...

Flere med erfaring,tips og råd?

Fortsetter under...

Skrevet

Det er helt vanlig å få cyster, men som regel brister de av seg selv og vi merker aldri noe til dem. Før eggløsning dannes det blærer med egget som vanligvis brister ved eggløsning (ingen eksakt forklaring dette her), men noen ganger virker ikke prosessen helt og det dannes cyster som vokser.

Skrevet

Det er helt vanlig å få cyster, men som regel brister de av seg selv og vi merker aldri noe til dem. Før eggløsning dannes det blærer med egget som vanligvis brister ved eggløsning (ingen eksakt forklaring dette her), men noen ganger virker ikke prosessen helt og det dannes cyster som vokser.

Et lite tillegg: Legen min sa at når man går på prevensjon som hindrer eggløsning, r man også mer beskyttet mot dannelsen av cyster (i og med at det skjer i forbindelse med eggløsning).

Skrevet

Hvordan føles det å ha cyste på eggstokkene?

Hos meg er det smerter på den _ene_ siden hvor eggstokkene ligger.Noen ganger kraftig,noen ganger lite smerte.

Gjest aldri opplevd det
Skrevet

Hos meg er det smerter på den _ene_ siden hvor eggstokkene ligger.Noen ganger kraftig,noen ganger lite smerte.

Hvor ligger eggstokkene da?.Får du vondt i ryggen eller foran?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...