Gjest kloppen Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Tror jeg har fått igjen en cyste på eggstokken min...Kjennes like ubehagelig ut som for et års tid tilbake.Men da forsvant den av seg selv.......Kommer og går det slik av seg selv? Husker legen sa det vanlig å få cyster der når man brukte spiral... Flere med erfaring,tips og råd? 0 Siter
Gjest gudi Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Det er helt vanlig å få cyster, men som regel brister de av seg selv og vi merker aldri noe til dem. Før eggløsning dannes det blærer med egget som vanligvis brister ved eggløsning (ingen eksakt forklaring dette her), men noen ganger virker ikke prosessen helt og det dannes cyster som vokser. 0 Siter
Gjest gudi Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Det er helt vanlig å få cyster, men som regel brister de av seg selv og vi merker aldri noe til dem. Før eggløsning dannes det blærer med egget som vanligvis brister ved eggløsning (ingen eksakt forklaring dette her), men noen ganger virker ikke prosessen helt og det dannes cyster som vokser. Et lite tillegg: Legen min sa at når man går på prevensjon som hindrer eggløsning, r man også mer beskyttet mot dannelsen av cyster (i og med at det skjer i forbindelse med eggløsning). 0 Siter
Gjest kate-74- Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Hvordan føles det å ha cyste på eggstokkene? 0 Siter
Gjest kloppen Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Hvordan føles det å ha cyste på eggstokkene? Hos meg er det smerter på den _ene_ siden hvor eggstokkene ligger.Noen ganger kraftig,noen ganger lite smerte. 0 Siter
Gjest aldri opplevd det Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Hos meg er det smerter på den _ene_ siden hvor eggstokkene ligger.Noen ganger kraftig,noen ganger lite smerte. Hvor ligger eggstokkene da?.Får du vondt i ryggen eller foran? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.