Gjest Pyttan Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Kan noen anbefale en bra film å leie i kveld? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Ja. Må du ha det inn med teskje, eller? ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Må du ha det inn med teskje, eller? ;-) Eg skjønner desverre ikkje ka du prater om. 0 Siter
Gjest keira Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Eg skjønner desverre ikkje ka du prater om. Og du lurer på hvorfor noen lurte på om du var et visst troll her inne?) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Og du lurer på hvorfor noen lurte på om du var et visst troll her inne?) Nei det lurer eg ikkje på lenger! :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 "Direktøren for det hele" (dansk film). Tatt av kvinnen. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 "Direktøren for det hele" (dansk film). Tatt av kvinnen. Hah!! Eg fikk rett, eg sa jo at noen kunne foreslå en bra film. Og det blei du: "Direktøren for det hele" det er vel siste filmen til Lars Von Trieer? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Hah!! Eg fikk rett, eg sa jo at noen kunne foreslå en bra film. Og det blei du: "Direktøren for det hele" det er vel siste filmen til Lars Von Trieer? Ja, jeg tror det. Jeg leier sjelden film, så jeg har ikke så mange forslag til nye filmer. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Ja, jeg tror det. Jeg leier sjelden film, så jeg har ikke så mange forslag til nye filmer. ''Jeg leier sjelden film, så jeg har ikke så mange forslag til nye filmer.'' Ikkje eg heller, er ofte nedom videoutleigen for å se men går som regel tomhendt hjem. 0 Siter
Gjest Pyttan Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Jeg leide Orions Belte. Nå gjenster det å se om den er bra. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Jeg leide Orions Belte. Nå gjenster det å se om den er bra. ''Jeg leide Orions Belte.'' *Flirer* Om det var den beste filmen videosjappa kunne hoste opp så bor du jaggu mer grisgrendt til enn eg gjør! Helge Jordal og Sverre Anker Ousdal for 20 år siden? *LOL* Jaja, du sover nok godt nå tenker eg. :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Eg skjønner desverre ikkje ka du prater om. :-P 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Sikkert litt vel sent nå, men til neste gang..... Jeg vil anbefale deg å se filmen som handler om fangevokteren til Nelson Mandela. Veldig bra film! http://aftenbladet.no/kultur/film/article499894.ece 0 Siter
Gjest fnugget Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 ''Jeg leier sjelden film, så jeg har ikke så mange forslag til nye filmer.'' Ikkje eg heller, er ofte nedom videoutleigen for å se men går som regel tomhendt hjem. Er ikke noe bra nok for deg? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Er ikke noe bra nok for deg? ''Er ikke noe bra nok for deg? :)'' Jo, men kun det beste er bra nok for meg. (eg overdriver litt nå.) Eg kan heller ikkje forstå at folk flest foretrekker fks. IDOL fremfor Mozart, Anne B. Ragde fremfor Dostojevskij eller Orions Belte fremfor Nostalgia av Andrej Tarkovskij. Skjønner ? :-) 0 Siter
Gjest fnugget Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 ''Er ikke noe bra nok for deg? :)'' Jo, men kun det beste er bra nok for meg. (eg overdriver litt nå.) Eg kan heller ikkje forstå at folk flest foretrekker fks. IDOL fremfor Mozart, Anne B. Ragde fremfor Dostojevskij eller Orions Belte fremfor Nostalgia av Andrej Tarkovskij. Skjønner ? :-) "Det beste" - i forhold til din definisjon ja. Og de du refererer til finner du på biblioteket, hvis du leter i videosjappa må du ha gått feil ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.