Gå til innhold

Noe kunstig juletre å anbefale?

Anbefalte innlegg

Gjest allergikeren
Skrevet

Denne julen fikk jeg bekreftet det jeg har merket de siste tre julene: at jeg er allergisk mot barnåler. Jeg reagerer like mye ved grantrær, edelgran og furu.

Jeg har derfor bestemt meg for å kjøpe et kunstig juletre heretter - selv om jeg er klar over at det blir mindre koselig. (Et ekstra pluss ved det er dessuten at jeg slipper å bidra til den årlige hogsten av friske grantrær).

Men altså: Noen her som har sett noen pene kunstige juletrær, og vet hvor de er å få kjøpt?

Skrevet

Jeg ville definitivt gått til Bohus, Skeidar eller noe lignende, fremfor Europris. ;)

Vi har et fra Bohus og det er nydelig. Det var vel det billigste av to da vi kjøpte, og det andre var enda flottere.

Skrevet

Jeg ville definitivt gått til Bohus, Skeidar eller noe lignende, fremfor Europris. ;)

Vi har et fra Bohus og det er nydelig. Det var vel det billigste av to da vi kjøpte, og det andre var enda flottere.

Det hørtes virkelig nydelig ut, er det av ekte plastikk og kanskje? *S*

lissi1365380351
Skrevet

Det hørtes virkelig nydelig ut, er det av ekte plastikk og kanskje? *S*

Plantasjen,der kjøpte jeg to nydelige juletrær,de ser veldig ekte ut også drysser de ikke.

De er så fin at jeg bare nyter de hver dag.

Skjønne,med min vakre pynt.

Skrevet

Plantasjen,der kjøpte jeg to nydelige juletrær,de ser veldig ekte ut også drysser de ikke.

De er så fin at jeg bare nyter de hver dag.

Skjønne,med min vakre pynt.

Nei eg kan jo skjønne at de ikkje drysser, for ellers hadde vel litt av vitsen med kunstige trær vært borte. :)

Gjest Mitt tre er vakkert som i tegneserie
Skrevet

Smak og behag, jeg synes ikke det er mindre koselig med falskt tre.

Treet mitt er så vakkert at.

Trær er å få kjøpt på Euro Pris, Jysk, Plantasjen etc. Hold et øye oppe nå etter jul, kanskje noe av det går på salg.

(bare for å ha sakt det, vi eier en god del skog selv så vi har stor tilgang på juletrær, men alikavel lar vi trærne våre stå og bruker plastic fantastic)

*ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...