Gjest Geir Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 He.he...Det er godt å fryde seg på andres bekostning innimellom, før i dag var det Paris Hilton og nå Norges nye SUPERSTJERNE! http://www.abcnyheter.no/node/58118 0 Siter
Gjest fnugget Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Snakker du om han som per i dag er på førsteplass på singel-lista? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Snakker du om han som per i dag er på førsteplass på singel-lista? Det er godt mulig det, noe anna ville vel nesten være for en sensasjon å rekne om vi legger til grunn den gigantiske markedsføringen IDOL får i alle landets medier i månedsvis. Tiden vil vise om det blir suksess eller fiasko! Noen som bryr seg om han som vandt i fjor, eller ho som vandt i forfjor, eller han (gamlingen) fra året før eller de to (Gaute og en til) fra året før der igjen? 0 Siter
Gjest Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Snakker du om han som per i dag er på førsteplass på singel-lista? Idol-singlene (altså vinnerens første sang) havner nesten alltid på VG-lista. Det betyr ikke at han ikke er glemt med en gang folk er lei av å høre denne ene låta. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Egen suksess er vel og bra, men andres fiasko er heller ikke å forakte 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Egen suksess er vel og bra, men andres fiasko er heller ikke å forakte Andres fiasko er mye enklere å "oppnå" enn egen suksess, dermed er det også mye større glede ved det å godte seg når andre går på trynet. Skadefryd er frydefullt! 0 Siter
morsan Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Andres fiasko er mye enklere å "oppnå" enn egen suksess, dermed er det også mye større glede ved det å godte seg når andre går på trynet. Skadefryd er frydefullt! Noen sier til og med at skadefryd er den eneste ekte glede! ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Noen sier til og med at skadefryd er den eneste ekte glede! ;-) Joda, men det velger eg å ta med "en klype salt". :-) Det er nå måte på kor negativ en kan tillate seg å være. Dessuten så har gleden over å oppnå (noe som ligner på) suksess vært mye større for meg enn å glede seg over andres fiaskoer, desverre... 0 Siter
Gjest fnugget Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Det er godt mulig det, noe anna ville vel nesten være for en sensasjon å rekne om vi legger til grunn den gigantiske markedsføringen IDOL får i alle landets medier i månedsvis. Tiden vil vise om det blir suksess eller fiasko! Noen som bryr seg om han som vandt i fjor, eller ho som vandt i forfjor, eller han (gamlingen) fra året før eller de to (Gaute og en til) fra året før der igjen? Personlig så bryr jeg meg lite om Glenn Lyse. Men Alexander som vant i fjor hadde et par singler som jeg synes er kjempefine. Du vet dette om smaken og baken - den er nok delt 0 Siter
Gjest fnugget Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Idol-singlene (altså vinnerens første sang) havner nesten alltid på VG-lista. Det betyr ikke at han ikke er glemt med en gang folk er lei av å høre denne ene låta. Men hva om han kommer med flere låter som slår an da? Synes det er dustete å si at alle går i glemmeboka. Noen gjør det nok, andre ikke. 0 Siter
Gjest Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Men hva om han kommer med flere låter som slår an da? Synes det er dustete å si at alle går i glemmeboka. Noen gjør det nok, andre ikke. Ja, men poenget er jo nettopp at de fleste ikke klarer å komme med flere låter som slår an. Artikkelen utelukker ikke 100 % sikkert at det ikke vil skje! Det er imidlertid svært sannsynlig at Glenn ikke blir værende så fryktelig lenge i rampelyset. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.