jubalong70 Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Ja, jeg vet jeg deler sjebne med mange, men det er likevel kjempeslitsomt. Sitter her med et hode som føles 4 ganger så stort som vanlig, som pulserer og truer med å sprenges, en nese som renner og en hals som skurrer og en mann som er på jobb og 3 søte små som heldigvis (så langt) har oppført seg greit. I tillegg skal vi selvsagt på juleselskap i ettermiddag, og vi skal selv ha juleselskap i morgen. Noen som har mirakelkurer som gjør meg frisk og fin til kl. 16? Noen som har litt sympati å gi ut - snufs... 0 Siter
Orio Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Sympati skal du få i massevis. Jeg som pleier å synes det er ille nok med forkjølelse, enda jeg bare har meg selv å tenke på. Du har tre små englebarn(?), skal i juleselskap i dag, og selv ha selskap i morgen. Klart du skal få sympati, i bøtter og spann. Mirakelkurer har jeg ikke, men for halsen pleier det å hjelpe med vekk i morgen eller curamed, andre pastiller gir også litt kortvarig lindring. Ellers synes jeg det eneste som hjelper er å ta det med ro. Legg deg ned og slapp av, og håp ungene har lyst til å se dvd eller bygge med legoklosser eller et eller annet stille og rolig som ikke krever din deltagelse. God bedring. :- ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Paracet, et par timer under dyna, 1 gram c-vitamin og 30 hele pepperkorn. Og dropp selskapet i dag, lad opp til i morgen. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Staaakars deg..God bedring! :0) Hadde nok droppet selskap i dag,og heller ladet opp til i morgen. Sukk,jeg er glad vi har sluppet unna all sykdom i år.. :0) Bank i bordet... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Paracet, et par timer under dyna, 1 gram c-vitamin og 30 hele pepperkorn. Og dropp selskapet i dag, lad opp til i morgen. 30 hele pepperkorn???! Du er gal ;o) 0 Siter
adelie Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Paracet, et par timer under dyna, 1 gram c-vitamin og 30 hele pepperkorn. Og dropp selskapet i dag, lad opp til i morgen. Åssen bruker du pepperkorna? 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Åssen bruker du pepperkorna? Svelger hele med vann. Kjenner ikke det. 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1198851160' post='3761858] 30 hele pepperkorn???! Du er gal ;o) Svelger hele med vann. Kjenner ikke det. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Skrevet 28. desember 2007 Sympati skal du få i massevis. Jeg som pleier å synes det er ille nok med forkjølelse, enda jeg bare har meg selv å tenke på. Du har tre små englebarn(?), skal i juleselskap i dag, og selv ha selskap i morgen. Klart du skal få sympati, i bøtter og spann. Mirakelkurer har jeg ikke, men for halsen pleier det å hjelpe med vekk i morgen eller curamed, andre pastiller gir også litt kortvarig lindring. Ellers synes jeg det eneste som hjelper er å ta det med ro. Legg deg ned og slapp av, og håp ungene har lyst til å se dvd eller bygge med legoklosser eller et eller annet stille og rolig som ikke krever din deltagelse. God bedring. :- ) Ååååå, det gjorde så utrolig godt Tusen hjertelig takk. Har tatt et par Panodil Zapp - det hjalp godt. Et par Bailyes (skrives det slik???) i selskapet hjalp også godt Nå skal jeg snart slutte og surfe på nettet og gå og legge meg. Barna har vært rimelig greie i dag - og det var vel den beste gaven jeg kunne fått i år 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Skrevet 28. desember 2007 Paracet, et par timer under dyna, 1 gram c-vitamin og 30 hele pepperkorn. Og dropp selskapet i dag, lad opp til i morgen. 30 hele pepperkorn - spise dem bare slik? UUUUÆÆÆÆÆÆ!!!!!! Det høres ikke godt ut!!! Nå er juleselskapet over. Jeg tok et par Panodil Zapp før vi gikk og et par Bailys (skrives det slik???) i selskapet - det hjalp det også. Er fremdeles "tett i nøtta", men det går rimelig greit likevel. C-vitamin tar jeg daglig 1,5 g av 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Skrevet 28. desember 2007 Staaakars deg..God bedring! :0) Hadde nok droppet selskap i dag,og heller ladet opp til i morgen. Sukk,jeg er glad vi har sluppet unna all sykdom i år.. :0) Bank i bordet... JEg har også banket og banket denne jula, fordi vi alle har vært friske. Men, men... Skulle kanskje ha droppet selskapet i kveld, men nå er det over stått og det gikk greit. Tok et par Panodil Zapp før vi dro, og et par Bailys der - det hjalp det også 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 JEg har også banket og banket denne jula, fordi vi alle har vært friske. Men, men... Skulle kanskje ha droppet selskapet i kveld, men nå er det over stått og det gikk greit. Tok et par Panodil Zapp før vi dro, og et par Bailys der - det hjalp det også Bailys hjelper på det meste!! ;0) 0 Siter
Åsemor Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 30 hele pepperkorn - spise dem bare slik? UUUUÆÆÆÆÆÆ!!!!!! Det høres ikke godt ut!!! Nå er juleselskapet over. Jeg tok et par Panodil Zapp før vi gikk og et par Bailys (skrives det slik???) i selskapet - det hjalp det også. Er fremdeles "tett i nøtta", men det går rimelig greit likevel. C-vitamin tar jeg daglig 1,5 g av Nei, ikke spise som i tygge og smake. Svelge hele med vann eller noe. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Svelger hele med vann. Kjenner ikke det. Men det kjennes vel når de skal ut gjennom det andre kroppshullet. Må vel få ekstrem renneræv av dette ;o) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Skrevet 30. desember 2007 Nei, ikke spise som i tygge og smake. Svelge hele med vann eller noe. OK! Hmmm, aldri hørt om det før. Har du prøvd? Hjelper det virkelig? Blir bare mer og mer nedsyltet og slapp, og i morgen er det nyttårsaften, bursdag og fest.... *Hiver meg over fårikål-pepperen* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.