Gå til innhold

Noen greie på LCD-TV?

Anbefalte innlegg

spyrothedragon
Skrevet

Soffaen er ca tre meter unna TV'en, blir det for stort med 37" da?

Minns jeg leste det burde være litt avstand ellers så man pixlene liksom, kanskje det holder med 32"?

Fortsetter under...

Skrevet

Vi sitter 3,5m unna og har LCD-TV på 37 tommer. Det er hvertfall en helt fin avstand.

Skrevet

Jeg sitter ca 3 meter unna en 43 tommers plasma , og det fungerer bra :-)

Skrevet

Og vi sitter 3,5 meter unna en 32 tommer. Går også helt fint:)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Blir neppe for stort med 37", nei, men det vil også fungere helt flott med en 32". kan sikkert ha 42" til den avstanden også, men jeg syns det er stressende å få det store overblikket når jeg kommer såpass nært en svær TV (og med svær mener jeg over 42", en personlig preferanse altså. :-) ) Vi har 32" og jeg har i alle fall aldri følt at det er for smått, har vel ca 3 m til TV fra min godstol.

Skrevet

Jeg har 40 tommer og sitter ca 3 meter fra.

Vurderte både 32 og 37 tommer, men er glad for at jeg valgte 40. Nå er den liten i fysisk størrelse fordi høytalerne sitter under.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...