Gå til innhold

slanking

Gjest kjempe kul

Anbefalte innlegg

Gjest kjempe kul

hei. min kone er overvektig(179cm,121kg), hun har prøvd alt og hun spiser ikke noe fettende,hun går ca 1,5 mil hver dag. hun tar medisiner pga for lavt stoffskifte. har du noen råd? på forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lavt stoffskifte er vel en velkjent kilde til overvekt såvidt jeg har fått med meg? Eller er det medisinene mot lavt stoffskifte som er synderen tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiser hun mye karbohydrater? (brød og slik)?

En kan bli overvektig uten å spise fett...om en spiser for mye sukker og raske karbohydrater...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiser hun mye karbohydrater? (brød og slik)?

En kan bli overvektig uten å spise fett...om en spiser for mye sukker og raske karbohydrater...

hei og takk for deres svar.

hummmmmmmm tja for å si det slik er hun ekstremt nøye med hva hun eter, lite sukker og den slags

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bør sjekke stoffskiftet sitt og muligens øke dosen Levaxin - da stoffskiftet henne kanskje er for lavt for henne selv om hun ligger innenfor normale verdier :)

Dette bør da gjøres i samråd med lege.

Samtidig bør hun spise hyppige og små måltider - og være mest mulig i aktivitet.

Går hun 1,5 mil på en tur er det kanskje bedre og dele opp dette i flere turer og gå på så hun blir ordentlig svett (får opp pulsen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bør sjekke stoffskiftet sitt og muligens øke dosen Levaxin - da stoffskiftet henne kanskje er for lavt for henne selv om hun ligger innenfor normale verdier :)

Dette bør da gjøres i samråd med lege.

Samtidig bør hun spise hyppige og små måltider - og være mest mulig i aktivitet.

Går hun 1,5 mil på en tur er det kanskje bedre og dele opp dette i flere turer og gå på så hun blir ordentlig svett (får opp pulsen)

takk for svaret.

hun går ca 1.5 mil hver dag pga at vi har små barn,og hun spiser lite men ofte.

jeg har lest mye på nettet om det du bør gjøre og der har vi det fra at hun skal spise lite men ofte (selvsagt sunn mat ikke fetene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...