Gå til innhold

Kino

Undrende bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei!

Kino er blant de beste tingene man kan gjøre uten å gå sammen med noen! :-)

Skrevet

Jeg hadde aldri gått på kino alene...

Men jeg har ei venninne,hun går både på kino og spiser middag,alene!! Kjempe tøff er hun...

Men jeg hadde ikke gjort det.. :0)

Skrevet

Absolutt ikke. Jeg går gjerne på kino alene - så alle Ringenes Herre filmene alene bl.a.

Kino er jo et av de stedene hvor man ikke trenger selskap i det hele tatt - man skal jo uansett ikke snakke med noen under filmen :-)

Skrevet

Kino er den eneste tingen (jeg kan komme på) som nesten ingen vil gå på alene, men hvor man likevel må sitte i mørket og ikke snakke sammen.

Skrevet

Nei, det er det vel ikke. :o) Alikevel har jeg vært på kino alene kun en gang tror jeg, det var da min daværende samboer skulle ha hjemme-gruppe-eksamen. :o)

Ellers er det vanligvis sånn at når jeg går på kino så er det sammen med venner og da går vi ut og tar en matbit samtidig. Og det å gå ut og spise alene er litt kjedelig synes jeg. Å gå på en kafe og ta en kopp te og en lefse og lese en avis er koselig, men å spise middag alene blir litt stusselig.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg går ofte på kino alene. Både fordi jeg ofte vil se litt smalere filmer som andre ikke har lyst å se, og fordi jeg liker å gå på kino alene. Noen filmer setter seg sånn i meg at det er deilig å kunne sitte å ta inn inntrykkene alene, og heller ikke bli "forstyrret" etterpå. Jeg elsker å gå på kino! :-)

Skrevet

Jeg elsker å gå på kino alene. Ellers er jeg en veldig sosial person som liker selskap, men kino egner seg kjempegodt på egenhånd. Nei, det er ikke pinlig i det hele tatt.

Skrevet

Men jeg har ei venninne,hun går både på kino og spiser middag,alene!! Kjempe tøff er hun...

Da er jeg også kjempetøff:o)

Skrevet

Er man kjempetøff bare man tør å gå på kino eller spise middag alene? Eller er det alle andre som bare er feige fordi de ikke tør det?? Jeg har ikke noe problem verken med å gå på kino eller spise middag alene, faktisk kan det være ganske deilig en gang i blandt - spesielt kino - man sitter jo ikke akkurat å diskuterer verdensproblemer med sidemannen på kino likevel...

Skrevet

Er man kjempetøff bare man tør å gå på kino eller spise middag alene? Eller er det alle andre som bare er feige fordi de ikke tør det?? Jeg har ikke noe problem verken med å gå på kino eller spise middag alene, faktisk kan det være ganske deilig en gang i blandt - spesielt kino - man sitter jo ikke akkurat å diskuterer verdensproblemer med sidemannen på kino likevel...

''Er man kjempetøff bare man tør å gå på kino eller spise middag alene? Eller er det alle andre som bare er feige fordi de ikke tør det??''

Enig med deg! :-)

Jeg gjør også begge deler gjerne. Men jeg kan skjønne invendinger mot å spise alene på restaurant, men innvendinger mot å være alene på kino forstår jeg ikke.

Som du sier skal man neppe (forhåpentligvis ikke!) diskutere med den ved siden av seg. Og i motsetning til f eks teater er det heller ingen pause der man må stå alene i foajeen.

Kino må da være en ypperlig aktivitet enten man går sammen med noen eller alene! :-)

Skrevet

''Men jeg har ei venninne,hun går både på kino og spiser middag,alene!! Kjempe tøff er hun...''

Eg går på kino og spiser middag aleine, og er ikkje det minste tøff.

''Men jeg hadde ikke gjort det.. :0)''

Hadde ikkje eg gjort det (spist middag aleine) så hadde eg vært dau for 20 år siden!

Skrevet

''Men jeg har ei venninne,hun går både på kino og spiser middag,alene!! Kjempe tøff er hun...''

Eg går på kino og spiser middag aleine, og er ikkje det minste tøff.

''Men jeg hadde ikke gjort det.. :0)''

Hadde ikkje eg gjort det (spist middag aleine) så hadde eg vært dau for 20 år siden!

Hehehe! ;0)

Skrevet

Jeg er feig som ikke tør!

Og da blir du tøff i mine øyne! ;0)

Skrevet

Da er jeg også kjempetøff:o)

Tøffere enn meg hvertfall.. ;0)

Skrevet

Jeg er feig som ikke tør!

Og da blir du tøff i mine øyne! ;0)

Men hvis du mener jeg er tøff som tør, hvorfor skulle ikke andre mene at det er tøft at du gjør det? I verste fall er folk likegyldige til at du sitter der alene, eller de synes du er tøff:-) Så hvorfor ikke ta deg en tur alene? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...