Kalevala Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Skrevet 29. desember 2007 Jeg fikk nesten det samme: INFJ Jeg er introvert, men har stort behov for å være sammen med andre. Full krasj mao. Er du finsk btw? :-) ''Er du finsk btw? :-)'' Jeg har finske aner - det er langt tilbake, men finnene er tradisjonelt kjent for å være innadvendte og fåmælte - derfor identifiserer jeg meg mye med den delen av slekta :-) 0 Siter
Kalevala Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Skrevet 29. desember 2007 men det at jeg kom ut som utadvendt utelukker vel ikke at jeg kan være innadvendt også? Jeg synes at jeg er begge deler. jeg liker å ha mennesker rundt meg, men ikke hele tiden. Jeg vil gjerne ha mennesker i små posjoner av gangen. å skulle tilbringe 24 timer i døgnet i en uke med venner, blir for mye sosialt. Men likevel er jeg ekstrovert, hm... ''å skulle tilbringe 24 timer i døgnet i en uke med venner, blir for mye sosialt.'' Det er jo forskjellige grader av innadvendthet, og de fleste har nok litt av begge deler. Jeg er 96% introvert i følge testen, og det holder med et par timer sosialt selskap i uka for min del. Jeg er medlem av et eget forum for innadvendte. Der var det en som skrev følgende: "I can spend like 3 hours in front of the television..... -before I even turn it on.." 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 ''å skulle tilbringe 24 timer i døgnet i en uke med venner, blir for mye sosialt.'' Det er jo forskjellige grader av innadvendthet, og de fleste har nok litt av begge deler. Jeg er 96% introvert i følge testen, og det holder med et par timer sosialt selskap i uka for min del. Jeg er medlem av et eget forum for innadvendte. Der var det en som skrev følgende: "I can spend like 3 hours in front of the television..... -before I even turn it on.." ''Jeg er medlem av et eget forum for innadvendte.'' Ja, der kan eg tenke meg praten går livlig for seg. *lol* Ps! Er innadvent sjøl. 0 Siter
cathlin Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 ''Jeg er medlem av et eget forum for innadvendte.'' Ja, der kan eg tenke meg praten går livlig for seg. *lol* Ps! Er innadvent sjøl. Hvorfor skulle ikke praten gå livlig for seg? 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har ikke tatt testen eller hva linken var. Jeg er begge deler, men i større forsamlinger så blir jeg fort den stille typen (om ikke alkohol i bildet) som heller følger med. Jeg "plages" med at det alltid er to sider av en sak, så derfor blir jeg sittende å tenke før jeg svarer. Har jeg et innspill jeg tror på så tier jeg ikke 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Hvorfor skulle ikke praten gå livlig for seg? Det ligger vel i ordets betydning (innadvent) at de fleste som er slik ofte er "grublere", og lite flinke til å ta intiativ i samtaler. Eg er ihvertfall sånn sjøl. (som regel, spesielt når det gjelder "small talk"). Men det er du som sitter med erfaringen, og kan korrigere mine antagelser. 0 Siter
morsan Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 men det at jeg kom ut som utadvendt utelukker vel ikke at jeg kan være innadvendt også? Jeg synes at jeg er begge deler. jeg liker å ha mennesker rundt meg, men ikke hele tiden. Jeg vil gjerne ha mennesker i små posjoner av gangen. å skulle tilbringe 24 timer i døgnet i en uke med venner, blir for mye sosialt. Men likevel er jeg ekstrovert, hm... ''Jeg vil gjerne ha mennesker i små posjoner av gangen. å skulle tilbringe 24 timer i døgnet i en uke med venner, blir for mye sosialt.'' Det er da vel ytterst få som MÅ ha folk rundt seg hele tiden og som aldri trives i eget selskap? 0 Siter
cathlin Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Det ligger vel i ordets betydning (innadvent) at de fleste som er slik ofte er "grublere", og lite flinke til å ta intiativ i samtaler. Eg er ihvertfall sånn sjøl. (som regel, spesielt når det gjelder "small talk"). Men det er du som sitter med erfaringen, og kan korrigere mine antagelser. ''Det ligger vel i ordets betydning (innadvent) at de fleste som er slik ofte er "grublere", og lite flinke til å ta intiativ i samtaler.'' Ser ikke nødvendigvis en sammenheng her. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 ''Det ligger vel i ordets betydning (innadvent) at de fleste som er slik ofte er "grublere", og lite flinke til å ta intiativ i samtaler.'' Ser ikke nødvendigvis en sammenheng her. Når du sier du ikkje ser en sammenheng så kom eg til å tenke på en sketsj av KLM (tror eg) der det skulle spilles en fotballkamp, mellom (husker ikkje det ene laget) og et lag med 11 filosofer he. he.. Hver gang filosofene fikk ballen så gikk de i ring og tenkte og tenkte på hva de skulle gjøre, og sånn foregikk hele kampen. Eg "ser for meg" at møtene i gruppa for innadvente foregår på noenlunde samme måten. *humrer* 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 ''Er du finsk btw? :-)'' Jeg har finske aner - det er langt tilbake, men finnene er tradisjonelt kjent for å være innadvendte og fåmælte - derfor identifiserer jeg meg mye med den delen av slekta :-) Jeg har en "thing" for en lite snakkesalig finne om dagen..hehe. Men det gjør han egentlig bare mer mystisk og interessant. For det han kommer med er veldig gjennomtenkt. :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Når du sier du ikkje ser en sammenheng så kom eg til å tenke på en sketsj av KLM (tror eg) der det skulle spilles en fotballkamp, mellom (husker ikkje det ene laget) og et lag med 11 filosofer he. he.. Hver gang filosofene fikk ballen så gikk de i ring og tenkte og tenkte på hva de skulle gjøre, og sånn foregikk hele kampen. Eg "ser for meg" at møtene i gruppa for innadvente foregår på noenlunde samme måten. *humrer* Hehe. Den er morsom:-) 0 Siter
Gjest wiggum Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Moss har vel 64-nummer;-) 67 er mer Bærum, tror jeg. Moss har 69-nummer. 0 Siter
Kalevala Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Skrevet 29. desember 2007 Jeg har en "thing" for en lite snakkesalig finne om dagen..hehe. Men det gjør han egentlig bare mer mystisk og interessant. For det han kommer med er veldig gjennomtenkt. :-) Spennende! Lykke til :-) 0 Siter
Kalevala Skrevet 29. desember 2007 Forfatter Skrevet 29. desember 2007 Det ligger vel i ordets betydning (innadvent) at de fleste som er slik ofte er "grublere", og lite flinke til å ta intiativ i samtaler. Eg er ihvertfall sånn sjøl. (som regel, spesielt når det gjelder "small talk"). Men det er du som sitter med erfaringen, og kan korrigere mine antagelser. Forumet bærer nok preg av at folk trenger tid til å tenke litt før de svarer, ja. Det dukker stadig opp svar på eldgamle innlegg ;-) For meg har det først og fremst vært en åpenbaring når det gjelder å treffe andre som er omtrent som meg. Jeg har alltid følt meg ganske annerledes enn de fleste rundt meg på jobb og skole bl.a. fordi jeg snakker svært lite - og trenger mye tid alene. -Kan det stemme at det er enklere å være innadvendt mann enn dame? Dere gutta kan jo gjerne være litt mystiske og spennende, mens damer som ikke kan prate for seg blir litt rart? -Er forresten enig med deg i at det er small-talk som er verst. Det er jeg skikkelig dålig på. 0 Siter
mamma til ni Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Your Type is ENFJ Extraverted Intuitive Feeling Judging Dette er visst meg, og nå har jeg lest alle kommentarene, og de stemmer dønn! ;-) I tillegg står det at det bare er 2-3 % av befolkningen som faller inn under denne kategoreien... Og hvilket yrke burde jeg velge? Jo, bla.LÆRER!! He,he Eg fekk det same som deg :-) Vikarierer for tida som lærer, leder på SFO + at eg har oversikt over mine 14 barn. Eit par av mine barn har også arva mi personligheit, så i romjula har huset blitt brukt til hotell for hans venner. Det er så kjekt at.. 0 Siter
morsan Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Når du sier du ikkje ser en sammenheng så kom eg til å tenke på en sketsj av KLM (tror eg) der det skulle spilles en fotballkamp, mellom (husker ikkje det ene laget) og et lag med 11 filosofer he. he.. Hver gang filosofene fikk ballen så gikk de i ring og tenkte og tenkte på hva de skulle gjøre, og sånn foregikk hele kampen. Eg "ser for meg" at møtene i gruppa for innadvente foregår på noenlunde samme måten. *humrer* Ikke KLM, men Monty Python! ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Ikke KLM, men Monty Python! ;-) Ok. Takk for opplysningen. Men morsomt var det... 0 Siter
morsan Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Ok. Takk for opplysningen. Men morsomt var det... http://www.youtube.com/watch?v=xrShK-NVMIU her kan du ta en titt:-) 0 Siter
Gjest dropper nick her Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Nå klikket jeg bort linken igjen, men jeg fikk de samme bokstavene som deg. 100 på den første. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.