Gjest Geir Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 http://www.youtube.com/watch?v=xrShK-NVMIU her kan du ta en titt:-) Takk. Min pc egner seg ikkje til filmsnutter, så eg har sendt den til sønnen min sin PC så kan eg se den der hvis eg får lov? 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Dette ble jeg: Extraverted Sensing Feeling Judging You are: slightly expressed extravert slightly expressed sensing personality distinctively expressed feeling personality slightly expressed judging personality 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Dette ble jeg: Extraverted Sensing Feeling Judging You are: slightly expressed extravert slightly expressed sensing personality distinctively expressed feeling personality slightly expressed judging personality Samme rekkefølge fikk jeg 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 ESFJ her. Men synes mange ganger jeg kunne svart begge deler - hadde kanskje vært interessant å ta testen flere ganger for å se om resultatet endret seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.