Gjest Er dette frekt da? Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Vi hadde koldtbord og en av gjestene kom dagen etter og forsynte seg av restene. Koselig det. Hun spurte samtidig om å få med seg litt mat til mannen sin. Greit det også. Deler av koldtbordmaten kom i plastkasseroller med lokk. Veldig praktisk til å ha matrester i. Damen tok selv en av boksene og fylte den opp med mat. I går spiste vi middag hos dem. Vi fikk tilbud om å ta med oss dessertrestene. Damen hentet fram plastkasserollen og sa "Denne vil jeg ha tilbake igjen". Jeg spurte om det var den etter vårt koldtbord. Hun sa ja, og la til at vi kunne jo ha den selv hvis vi absolutt ville. Jeg ble litt paff over at hun tok det som en selvfølge at den er hennes, men sa ingenting. Jeg kunne godt tenkt meg å hatt den selv, men hun må bare ha den. Jeg vil ikke lage dårlig stemning pga en plastkasserolle. Men det var litt frekt..?-) Til vanlig er hun ikke slik, og hun er veldig raus med vår familie :-)) 0 Siter
adelie Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har ikke sånne folk på besøk, så jeg kan vel ikke uttale meg. Kan ikke skjønne annet enn at det er en misforståelse, eller at hun har fått et tilbakeslag(??) pga julestress 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 herregud.. Så merkelig noen oppfører seg. Syns det var litt frekt ja. Ikke hadde jeg spurt om å få ta med mat til mannen min heller, uten å bli tilbudt først. 0 Siter
skorpion1975 Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Jeg syns ikke det var så frekt jeg. 0 Siter
Jølsen Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 At folk i det hele tatt lager spørsmål om hvorvidt man burde få tilbake en plastkasserolle eller ikke, er jo i seg selv helt latterlig. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Du får nok kjøpe en selv, spør der du kjøpte koldtbordet du. Her jeg bor koster de i underkant av 20 kroner og finnes i forskjellige størrelser. 0 Siter
Gjest Er dette frekt da? Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Du får nok kjøpe en selv, spør der du kjøpte koldtbordet du. Her jeg bor koster de i underkant av 20 kroner og finnes i forskjellige størrelser. Ja, jeg vet jeg lett kan få tak i slike :-) Poenget her var vel heller om det er riktig at en tar lånte ting til odel og eie. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Jeg syntes det var frekt av henne. Egentlig hadde dere betalt for den. Sånt ligger jo i prisen på koldtbordet, sikkert ikke mange kronene, men alikevel.. 0 Siter
Jølsen Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Ja, jeg vet jeg lett kan få tak i slike :-) Poenget her var vel heller om det er riktig at en tar lånte ting til odel og eie. Finner'n er vinner'n. Eller mottaker kjøper en plastbeholder for kjøttkaker. Godta det eller finn på noe annet. Nei, så må jeg hvile meg litt her. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Ja, jeg vet jeg lett kan få tak i slike :-) Poenget her var vel heller om det er riktig at en tar lånte ting til odel og eie. ''Poenget her var vel heller om det er riktig at en tar lånte ting til odel og eie.'' Nei, det er ikke riktig, det er frekt som f... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Utrolig frekt, mener jeg! Hvorfor ikke bare "glemme" å levere den tilbake...? 0 Siter
tonie Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Det var frekt, men likevel ikke verdt å kommentere engang. Det blir bare for dumt. Ikke tenk mer på det:) 0 Siter
Orio Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Kan du ha misforstått noe? At det rett og slett var forsøk på en spølk fra hennes side? Hvis ikke synes jeg det var en smule frekt, ja. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Kan du ha misforstått noe? At det rett og slett var forsøk på en spølk fra hennes side? Hvis ikke synes jeg det var en smule frekt, ja. En spøk, likssom! Ler meg skvett ihjel ;-0 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 ''Damen hentet fram plastkasserollen og sa "Denne vil jeg ha tilbake igjen".'' hM...jeg ville sagt, "denne var så grei, takk, nå får du den tilbake igjen" Ho må ha snakket uten å tenke i farta ? 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 hm kanskje hun tenkte at denne plastkasserollen var en del av maten, og nå var blitt hennes? Eller kan hun ha glemt at den var deres, og svart litt frekt i farten? Julestress kan gjøre mye rart med folk.*sjekke om mitt eget hode er på plass* 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Hmmm, jeg hadde også stusset over en slik kommentar. 0 Siter
mirami Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Hm, det var kanskje litt frekt sagt, i og med at det var deres. Men jeg er av den typen som sikkert ikke hadde kommet til å levere den tilbake hvis det ikke ble spurt etter den. Jeg hadde ikke levert tilbake en isboks heller hvis jeg hadde fått en med noen kaker i.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.