Gjest midia Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Jeg selv er veldig glad i sjokolade med alkohol i i disse juletider. Jeg har kjøpt sjokoladeflasker som det er en liten "tår" i, f-eks likør,sherry osv. nå er jo disse sjokoladene veldig fristende for barn også, så jeg lurer på om jeg skal la han få prøve smake? (13år) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Det er så lite alkohol i disse at det er helt harmløst for en 13 åring. Skal du få bris av disse så må du sikkert drikke minst 1000 flasker. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Det er så lite alkohol i disse at det er helt harmløst for en 13 åring. Skal du få bris av disse så må du sikkert drikke minst 1000 flasker. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Det er så lite alkohol i disse at det er helt harmløst for en 13 åring. Skal du få bris av disse så må du sikkert drikke minst 1000 flasker. Jeg er bare litt redd for dol politiet jeg har bare 15 flasker og ca 30 sjokoladebiter så full blir han nok ikke. blir kanskje heller kvalm sånn at alkoholen kommer ut igjen? hehe. 0 Siter
Jølsen Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Hva er det for en slags problemstilling? Selvsagt kan de få det. Blir helt oppgitt her jeg sitter jeg. 0 Siter
Jølsen Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Jeg er bare litt redd for dol politiet jeg har bare 15 flasker og ca 30 sjokoladebiter så full blir han nok ikke. blir kanskje heller kvalm sånn at alkoholen kommer ut igjen? hehe. DOL-politiet ja, for de har mye de skulle sagt. Not. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Jeg er bare litt redd for dol politiet jeg har bare 15 flasker og ca 30 sjokoladebiter så full blir han nok ikke. blir kanskje heller kvalm sånn at alkoholen kommer ut igjen? hehe. Du trenger ikkje være redd for Dol politiet, for de har ingen myndighet. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Hva er det for en slags problemstilling? Selvsagt kan de få det. Blir helt oppgitt her jeg sitter jeg. Ja du sitter godt du ser jeg hehe.. 0 Siter
Jølsen Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Ja du sitter godt du ser jeg hehe.. Jeg ligger faktisk mer enn jeg sitter. Jeg er ikke så glad i å sitte, for da kiler det så jævlig i rompa. 0 Siter
mamma til ni Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Mine tenåringer liker ikkje smaken av sånn sjokolade, så eg får ha den i fred :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har med en viss skepsis latt barna mine spise litt av delfiakaka. Det er en liten dæsj whisky i den. Det har gått helt finr, men verre er det at det lukter et snev alkohol av dem etterpå 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har med en viss skepsis latt barna mine spise litt av delfiakaka. Det er en liten dæsj whisky i den. Det har gått helt finr, men verre er det at det lukter et snev alkohol av dem etterpå Ler 0 Siter
Orio Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Av prinsipp mener jeg at ingen skal få alkohol i noen som helst form før de er gamle nok (18/20). I dette tilfellet har du jo også den fordelen at du får beholde alt selv, de sjokoladeflaskene er gode. :- ) (Men jeg kan ikke tenke meg at han tar skade av det. Ikke en gang indirekte ved at du "legitimerer" hans alkoholbruk som stadig fremheves i forskjellige holdningskampanjer.) 0 Siter
Orio Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har med en viss skepsis latt barna mine spise litt av delfiakaka. Det er en liten dæsj whisky i den. Det har gått helt finr, men verre er det at det lukter et snev alkohol av dem etterpå Du må være forsiktig med hvem du lar barna klemme etter at de har fått delfiakake, det er nok noen som ville reagere om det lukter whisky av små barn. :- ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Du må være forsiktig med hvem du lar barna klemme etter at de har fått delfiakake, det er nok noen som ville reagere om det lukter whisky av små barn. :- ) Det har du helt rett i For å være ærlig gikk mesteparten av kaka i mitt gap 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Jeg tror guttene har smakt sånt, at det var det som ble spyttet rett ut igjen Det går jo an å begrense smakinga, ikke sant? Trenger jo ikke gi alle 30 bitene! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har med en viss skepsis latt barna mine spise litt av delfiakaka. Det er en liten dæsj whisky i den. Det har gått helt finr, men verre er det at det lukter et snev alkohol av dem etterpå At det lukter litt alkohol gjør vel ikkje noe, så lenge de ikkje skal kjøre bil etterpå. 0 Siter
Gjest Ingemanns kjære Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Jeg elsket slike sjokoladeflasker med likør i da jeg var barn. Spiste halsen på flaska,helt til jeg kom til det flytende. Det helte jeg ut i vasken og skyldte flaska med kaldt vann, før jeg spiste den opp. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.