Gå til innhold

Leggene

Gjest Hoffaloffa

Anbefalte innlegg

Gjest Hoffaloffa

Heisann lege og dolbrukere!

Er det ikke slik at gutter syntest det er fint med litt store legger, slik at dem ser litt veltrente ut? Jeg har forøvrig veltrente lår men leggene min er nesten helt rette.

Hvordan skal jeg trene for å øke muskelmassen`?

Håper på raskt svar

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hoffaloffa!

Billig øvelse for bygging av legger: Stå rett på golvet, med vekten likt fordelt på føttene, og likt fordelt mellom hælene og for-foten. Pust inn, skyv hoftene litt fram, og løft deg opp på forfot og tær. Hold to sekund, og slipp deg langsomt ned igjen. Gjenta inntil ti ganger, hver fjerde dag.

Når dette etter hvert blir for lett, så blir denne øvelsen oppvarming.

Etter ti løft på begge føtter rusler du rundt et par minutter, og gjør så samme øvelse men nå på bare èn fot, slik: Stå rett, løft ene foten litt over golvet, skyv hoftene litt frem og løft deg opp på forfot og tær. Hold to sek. etc. Gjenta inntil åtte til tolv ganger på den ene foten, og skift så til den andre foten. Fremdeles hver fjerde dag.

Når dette etter hvert blir for lett, gå tilbake til begge føtter igjen. Oppvarming som før, rusle ett minutt, og så på med ransel eller ryggsekk der du har lagt i noen liter vann. Stå rett, pust inn etc., hver tredje eller hver fjerde dag.

Jeg anbefaler ellers fisk til middag, melk og brød til kvelds treningsdagen; og mer enn to liter vann er å anbefale hver dag.

mvh,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

store legger er en del av en kroppsbyggers fysikk. Trend em som resten av kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...