Gjest Geir Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Nå er vel ikke sykehus og begravelsesbyråer helt sammenlignbart med polet... Jeg ser virkelig ikke noe som helst problem i at polet har stengt på nyttårsaften, men så drikker vi fint lite alkohol også. ''Jeg ser virkelig ikke noe som helst problem i at polet har stengt på nyttårsaften, men så drikker vi fint lite alkohol også.'' Nei, personlig så gir eg nå blanke i hele polet (har ikkje smakt dråpen på snart ett år), men prinsippiellt så syns eg det er helt "på trynet" at de holder stengt. 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Hva faen?! Er det stengt? Hva i svarte Neger-Jo skal jeg gjøre da? Dette var bedrøvende nyheter. Men jeg har masse vin da, så får ta med meg dette. Takk for informasjonen :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Det er ikkje til å tro. Polet stengt på Nyttårsaften, den dagen i året der folk kanskje drikker mest av alle årets dager, og den eneste dagen i året for mange til å kjøpe/drikke Champagne. Enda en grunn for mange til å stemme FRP (desverre)... Norge er et land for fjompenisser! Jeg er enig med deg; igjen! 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 *ha ha* Evt at de drikker opp sjampisen før nyttårsaften hvis de kjøper den i romjula? ;-) Det var det som var utgangspunktet for problemstillingen her. Jeg foretrekker nemlig Champagne fremfor vann. Raaaaap! 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Nei, nei, nei...Det eg mente var at Frp påstår jo at de skal være så superliberale når det gjelder markedskrefter o.l., og at tilbud og etterspørsel skal regulere slikt som fks. polets åpningstider. Og dermed ville ihvertfall polet holdt åpent nyttårsaften! *puh* (nå er det begynt å bli vel seriøst her, så vi får gi oss der...:-)) Det burde vært som i mange andre land, at man bare kan løpe bort til nærmeste kiosk-stand for å kjøpe seg en tår. 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Så de ansatte skal kunne ta seg ut noen dagers velfortjent ferie? Det er ikke sikkert de fortjener ferie. Hva vet vel vi om det? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Jeg er enig med deg; igjen! Men du kan ikkje være for mye enig med meg, for da begynner folk og tro at du er meg og eg er deg, og tilslutt så vet vi ikkje hvem som er hvem her inne. Da blir det bare rør! :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Eg kan til og med finne ut på hvilken dag Nyttårsaften kommer på til neste år, og året etter det osv. Men det var ikkje poenget, poenget var at når all slags skobutikker, pølseselgere og nips butikker holder åpent den dagen så kan vel polet holde åpent også!? Det der er helt sikkert noe han der forbanna Bondevik`en har klart å trua seg til! Ps! Flott at du er en av de som sverger til å skrive Champagne og ikkje det der andre ordet! :-) Du vet at det kun finnes én autentisk Champagne? Mmmmmm! 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Men du kan ikkje være for mye enig med meg, for da begynner folk og tro at du er meg og eg er deg, og tilslutt så vet vi ikkje hvem som er hvem her inne. Da blir det bare rør! :-) Det er jeg ikke enig i i det hele tatt, det er bare tull! :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Vi har da ca. 300 andre dager i året vi kan kjøpe champis en på, den MÅ ikke kjøpes på nyttårsaften. Champis vet jeg ikke hva er engang, så det kommer jeg aldri til å kjøpe. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Det burde vært som i mange andre land, at man bare kan løpe bort til nærmeste kiosk-stand for å kjøpe seg en tår. Jo, men det _blir_ sånn her og, men vi må vente til Bondeviken har røykt sin siste sigar... 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 ''Jeg ser virkelig ikke noe som helst problem i at polet har stengt på nyttårsaften, men så drikker vi fint lite alkohol også.'' Nei, personlig så gir eg nå blanke i hele polet (har ikkje smakt dråpen på snart ett år), men prinsippiellt så syns eg det er helt "på trynet" at de holder stengt. Det er Norge vet du, et dustemikkelland. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Du vet at det kun finnes én autentisk Champagne? Mmmmmm! "Den gule enke" ? 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Jo, men det _blir_ sånn her og, men vi må vente til Bondeviken har røykt sin siste sigar... Jeg trodde han bare hadde de i rompa jeg, mens han holder boka si i høyre hånd og kølla i den andre. 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 "Den gule enke" ? "Champagne" fra Champagne. Vanskelig å forklare, jeg sitter samtidig å spiller poker her. Vi kan se nærmere på det siden :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 "Champagne" fra Champagne. Vanskelig å forklare, jeg sitter samtidig å spiller poker her. Vi kan se nærmere på det siden :-) ''champagne [sjampanje], musserende vin fra det fr. landskapet Champagne, første gang fremstilt av benediktinermunken Dom Pérignon, 1638—1715.'' Sånn skal det være. Lykke til med Poker`n! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Jeg trodde han bare hadde de i rompa jeg, mens han holder boka si i høyre hånd og kølla i den andre. Har du "innside informations"? Røker han samme typen som Monica Lewinsky? 0 Siter
Orio Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Eg kan til og med finne ut på hvilken dag Nyttårsaften kommer på til neste år, og året etter det osv. Men det var ikkje poenget, poenget var at når all slags skobutikker, pølseselgere og nips butikker holder åpent den dagen så kan vel polet holde åpent også!? Det der er helt sikkert noe han der forbanna Bondevik`en har klart å trua seg til! Ps! Flott at du er en av de som sverger til å skrive Champagne og ikkje det der andre ordet! :-) En prinsippsak altså? :- ) Polet har nok vært stengt nyttårsaften fra før Bondevik fikk noen innflytelse. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 En prinsippsak altså? :- ) Polet har nok vært stengt nyttårsaften fra før Bondevik fikk noen innflytelse. Polet var ikkje oppfunnet en gang før Bondevik begynte i politikken (ihvertfall føles det sånn). :-) 0 Siter
Orio Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Polet var ikkje oppfunnet en gang før Bondevik begynte i politikken (ihvertfall føles det sånn). :-) Det var den grusomme tiden som ofte blir kalt Forbudstiden. Da var ikke alkohol tillatt i det hele tatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.