Gå til innhold

etasjefat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg et slikt tre etasjers kakefat. Vet du om noen som er fine nå i en eller annen butikk kjede?

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• Orio

6

• adelie

4

• candyqueen_83

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ingemanns kjære
Skrevet

Skeidar hadde i blankt stål til rett under 200,- før jul.

Var desverre utsolgt da jeg skulle kjøpe,men skulle få inn igjen.

Skrevet

Trodde sånne fat er sånne som bestemødre bruker.

Det tror jeg også! Eller oldemødre.

Skrevet

Det tror jeg også! Eller oldemødre.

Kanskje det :o)

Annonse

Skrevet

Så et på Skeidar i går til 199,-

På Ikea har de en type i plast, med ulike farger på hver etasje, litt artig.

Etasjefat er veldig praktisk, du får jo plass til flere typer smørbrød eller kake over hverandre!

Skrevet

Jeg har sett at de har et på Ikea, i glass, men jeg er ikke sikker på om det er to eller tre etasjer. Har veldig lyst på et selv, men det tar så stor plass å oppbevare det i forhold til andre fat.

Skrevet

Jeg har sett at de har et på Ikea, i glass, men jeg er ikke sikker på om det er to eller tre etasjer. Har veldig lyst på et selv, men det tar så stor plass å oppbevare det i forhold til andre fat.

Men tror du ikke at det kan demonteres? Ihvertfall hvis det har metallpinne mellom etasjene - da tenker jeg man kan skru delene fra hverandre.

Skrevet

På ebay.co.uk finner du massevis av kakefat. Søk f eks på "3 tier cake stand"

Annonse

Gjest ønsker meg også etasjefat
Skrevet

På www.fryd.no har de flere slike fat.

Skrevet

Jeg så ett i går, men om det var i bohus-katalogen eller ikeakatalogen er jeg usikker på.

Skrevet

Trodde sånne fat er sånne som bestemødre bruker.

Er det noen her inne (untatt meg av naturlige årsaker) som ikkje er bestemødre allerede da?

Skrevet

Er det noen her inne (untatt meg av naturlige årsaker) som ikkje er bestemødre allerede da?

jeg ;O)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...