Gjest Elextra Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Samma her, både når det gjelder motstanden mot å fylle opp med alt mulig, og det at det ikke serveres så alt for mye kaker;-) Måtte vel nesten bli i 70-årslaget mitt eller noe slikt, hvis jeg da fortsatt har en lav kakeprofil;-) det er jo folk på min alder som har gedigne kakebord utpå kvelden på 40-årsfestene sine, men e.m.m. har det en tendens til å dempe feststemingen.;-) Kanskje det er meningen - de synes kanskje det er på tide gjestene roer ned og begynner å vurdere returen *tar en GT i stedet*. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Samma her, både når det gjelder motstanden mot å fylle opp med alt mulig, og det at det ikke serveres så alt for mye kaker;-) Måtte vel nesten bli i 70-årslaget mitt eller noe slikt, hvis jeg da fortsatt har en lav kakeprofil;-) det er jo folk på min alder som har gedigne kakebord utpå kvelden på 40-årsfestene sine, men e.m.m. har det en tendens til å dempe feststemingen.;-) Kanskje det er meningen - de synes kanskje det er på tide gjestene roer ned og begynner å vurdere returen *tar en GT i stedet*. 0 Siter
morsan Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Kanskje det er meningen - de synes kanskje det er på tide gjestene roer ned og begynner å vurdere returen *tar en GT i stedet*. Ja, det er sikker noen introverte A-mennesker som vil ha folka hjem fortere enn svint! *Dr Evil-latter* *djoiner Elextra med en GT* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Ja, det er sikker noen introverte A-mennesker som vil ha folka hjem fortere enn svint! *Dr Evil-latter* *djoiner Elextra med en GT* Skål! (og kveler en gjesp - ettersom jeg nesten er blitt A-menneske etter at jeg fikk barn) 0 Siter
morsan Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Skål! (og kveler en gjesp - ettersom jeg nesten er blitt A-menneske etter at jeg fikk barn) ;-) I dag våknet jeg av at søndagsavisselgeren ringte på kl 1030....;-) Da lå poden fortsatt og sov!! Han syntes det var direkte frekt av avisgutten å vekke folk sååå tidlig.... Hører med til historien at han ikke fikk sove i natt, og kom tuslende inn til meg (dvs oss, men skriver meg ettersom han jo lå på min side) kl halv to. Jeg lå og vippet på kanten mesteparten av natta, men sov godt på morgenkvisten etter at husbonden flyktet inn på gjesterommet...;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 ;-) I dag våknet jeg av at søndagsavisselgeren ringte på kl 1030....;-) Da lå poden fortsatt og sov!! Han syntes det var direkte frekt av avisgutten å vekke folk sååå tidlig.... Hører med til historien at han ikke fikk sove i natt, og kom tuslende inn til meg (dvs oss, men skriver meg ettersom han jo lå på min side) kl halv to. Jeg lå og vippet på kanten mesteparten av natta, men sov godt på morgenkvisten etter at husbonden flyktet inn på gjesterommet...;-) Barna våre sov til noe over 8 i dag, hvilket er nærmest eksepsjonelt, og kan ha noe med at vi i går kveld innprentet at dersom de var flinke til å sove RIKTIG lenge, så skulle de kanskje (he he) få se på rakettene nyttårsaften! Brukte samme metode i kveld, får se om det hjelper i morgen også! :-). 0 Siter
morsan Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Barna våre sov til noe over 8 i dag, hvilket er nærmest eksepsjonelt, og kan ha noe med at vi i går kveld innprentet at dersom de var flinke til å sove RIKTIG lenge, så skulle de kanskje (he he) få se på rakettene nyttårsaften! Brukte samme metode i kveld, får se om det hjelper i morgen også! :-). ;-) Ja, her har det jo egentlig gått for langt den andre veien, så jeg gruer meg til 2, januar...;-) Får han jo søren meg ikke i seng!! ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 ;-) Ja, her har det jo egentlig gått for langt den andre veien, så jeg gruer meg til 2, januar...;-) Får han jo søren meg ikke i seng!! ;-) Her er ungene hos faren de første dagene på nyåret så oppgaven med å snu døgnet tilbake får han ta. ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40101733 0 Siter
morsan Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Her er ungene hos faren de første dagene på nyåret så oppgaven med å snu døgnet tilbake får han ta. ;o) *he he* du 'ødelegger' døgnrytmen og han & stemora må snu dem innpå igjen? ;-) Jammen bra dere er godt forlikt!! :-D 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 *he he* du 'ødelegger' døgnrytmen og han & stemora må snu dem innpå igjen? ;-) Jammen bra dere er godt forlikt!! :-D Nåja, ungene dro til dem 3. juledag og skal være der resten av jula da, så de klarer fint å snu døgnet til ungene selv. ) 0 Siter
morsan Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Nåja, ungene dro til dem 3. juledag og skal være der resten av jula da, så de klarer fint å snu døgnet til ungene selv. ) OK :-) 0 Siter
Gjest papez Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Så du vet det ikkje du heller? :-) Var redd for å skrive noe i tilfelle det ville satt griller i hodet på deg, slik at du bare måtte få tak i et sånt fat ;-) Praktiske kan de nok være disse fata, men fy hvor stygge de er! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.