Gjest Pyttan Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Selger de øl på nyttårsaften? Evt. Når stenger ølsalget den dagen? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Uff...Skal vi ta den runden også? Ja, klart de selger øl nyttårsaften! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Det må da vel være noen som kan hjelpe Pyttan med om det er ølsalg eller ikkje i morra? Eg er helt sikker (ca.50%) på at de selger øl, men litt i tvil pga. Bondeviken. 0 Siter
morsan Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Er det ikke slik at det er opp til den enkelte kommune å bestemme det, eller er det slutt på det? Dette er ihvertfall hva jeg fant om Oslo kommune om salg av øl fra butikk: "Påske-, pinse-, jul- og nyttårsaften kan øl ikke selges og utleveres senere enn enn kl. 15.00." http://www.naringsetaten.oslo.kommune.no/article87699-7172.html 0 Siter
morsan Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Det må da vel være noen som kan hjelpe Pyttan med om det er ølsalg eller ikkje i morra? Eg er helt sikker (ca.50%) på at de selger øl, men litt i tvil pga. Bondeviken. Så fælt som du bekymrer deg kunne du jo lett ha tatt et google-søk selv! ;-) Tok meg ikke mange sekundene! :-) hvis andre regler gjelder i andre kommuner, må Pyttan nesten google det frem selv, evt oppgi kommune:-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Så fælt som du bekymrer deg kunne du jo lett ha tatt et google-søk selv! ;-) Tok meg ikke mange sekundene! :-) hvis andre regler gjelder i andre kommuner, må Pyttan nesten google det frem selv, evt oppgi kommune:-) Har ikkje tid til å Google når eg er på Dol vet du! :-) Dessuten har eg folk på besøk, så innimellom må eg vaske opp, støvsuge, vaske golv osv. samt å prate litt med gjestene. Her eg bor selger de sikkert øl fra 0900-1200 i morra, men eg drikker jo ikkje, så samma for meg, eg kjøper Munkholm (og Cola/Farris) uansett. 0 Siter
morsan Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Har ikkje tid til å Google når eg er på Dol vet du! :-) Dessuten har eg folk på besøk, så innimellom må eg vaske opp, støvsuge, vaske golv osv. samt å prate litt med gjestene. Her eg bor selger de sikkert øl fra 0900-1200 i morra, men eg drikker jo ikkje, så samma for meg, eg kjøper Munkholm (og Cola/Farris) uansett. ''Har ikkje tid til å Google når eg er på Dol vet du! :-)'' ja, her går det unna så fort at man ikke rekker å henge med;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 ''Har ikkje tid til å Google når eg er på Dol vet du! :-)'' ja, her går det unna så fort at man ikke rekker å henge med;-) Ja, det var voldsom aktivitet no. Sikkert alle som har som nyttårsforsett å bruke mindre tid på Dol til neste år, som tar ut siste rest. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Ja, det var voldsom aktivitet no. Sikkert alle som har som nyttårsforsett å bruke mindre tid på Dol til neste år, som tar ut siste rest. :-) Jeg var ironisk;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Jeg var ironisk;-) Eg skjønte nå vel det vel! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Eg skjønte nå vel det vel! :-) Men jeg skjønte ikke at du skjønte;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Men jeg skjønte ikke at du skjønte;-) Det skjønte ikkje eg heller, skal eg være helt ærlig! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.