pekkaline Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 2007 har ikke vært noe bra år, jeg har ikke hatt det så bra. Men nå er det snart 2008 og jeg håper at det vil bli et mye bedre år og ser at det ikke er en umulighet i hvert fall. Det handler om å gjøre det beste utav det meste ja. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg vil heller se fremover, og ser at 2008 _kan_ by på muligheter for fremgang på flere plan. Det meste kan i grunnen ordne seg i løpet av det året. *krysser fingre, tær og øyne***** Tror også på fremgang her. Viktig det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg er strålende fornøyd med å si at 2007 snart er et tilbakelagt år. Makan til elendig høst som jeg har hatt, nei det gidder jeg ikke oppleve flere ganger! Så nå ser jeg fram mot å starte noe nytt, og vet at 2008 bringer med seg mye spennende! Kanskje er det det året jeg blir 2-barnsmor? Vi skal flytte til gård!! Vi skal flytte til en helt annen kant av landet! Vi skal begynne i nye jobber. Ja, det var litt om alt det spennende som venter oss i det nye året. Jeg vet at mye av det jeg har vært igjennom i høst har vært viktig som en prosess der jeg modnes og blir langt klokere enn det jeg har vært! Men all den sykdommen, alle de rundene med antibiotika, all sykemeldingen og all ensomhetsfølelsen - ja det kunne jeg godt klart meg uten!... Det høres deilig ut med gård Der er det fint med familieforøkelse også. Tvitvi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Det beste må være dete nye kjøkkenet ) Det har jeg hatt masse glede av. Vi har nå 20-21 kvm, mot 9-10 før. Endelig kan hele gjengen være der uten å tråkke oppå hverandre. Sosialt har året vært kjempefint. Vi har reist litt hit og dit, og også hatt endel besøk. Det var litt av en forskjell på størrelsen ja! Vi fikk nytt kjøkken for tre år siden? Det ble ikke større, men er kjempefornøyd. Det er gøy med alt en får gjort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Hvis man skal oppsummere et helt år burde man klare å finne minst fem positive ting, det handler om hva man velger å sette fokus på. For meg har året 2007 vært: Året jeg kjøpte meg belte. Året jeg gjenoppdaget at det kan oppleves som positivt å gå tur. De tre siste må jeg få komme tilbake til senere. Belte? Hva slags? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Er det mest nyttige året i mitt liv. Et av de hardeste, men også ett av de beste! Min mistillit til verden ble byttet ut med tillit til verden, via en psykose. Jeg har aldri vært så "synlig" syk før, men samtidig aldri vært mer på vei til å bli frisk. Det er akkurat som om det måtte komme, sammenbrudd ble gjennombrudd. Nå gjenstår det å bygge seg et liv som inneholder det jeg vil ha. 1) Jeg traff en gutt (som faktisk vil ha meg på tross av at jeg ble psykotisk!). 2) Jeg begynnte på skole. 3) Jeg fikk noen nye venner. 4) Jeg begynnte med en ny hobby; croqies. Så det har faktsik skjedd MYE i 2007. 2008, jeg skal treffe ham igjen :-) Det er skummelt ;-) "ut og reise". Her føølte jeg gleden din gitt Men du, hva er croqies? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 2007 har vaert et aar fullt med utfordringer, gleder, og litt strev for meg, eller oss da:-) Vi flytta hit til Spania for 1 aar siden, og det har ikke vaert saa enkelt. Jenta mi har vaert kjempetoeff da, hun har integrert seg fint, laerer spraaket i en rekordfart, og trives veldig godt her! Det er det viktigste. Jeg har hatt litt mer problemer med dette kan du si. Det er ikke bare bare aa flytte fra familie, venner og landet mitt, for saa aa tilpasse seg i et nytt land. Bare det aa bli kjent med nye mennesker, faa seg venner, har vaert vanskelig. Men, etterhvert som jeg laerer spraaket, blir kjent med kulturen her (som er mye annerledes enn i Norge), saa gaar det bedre enn paa lenge. Kjaeresten min og jeg har laert hverandre aa kjenne bedre, paa godt og paa vondt. Det har vaert proevelser, men vi ser at dette er rett :-) Jeg tror 2008 blir et mer harmonisk aar for oss, og jeg gleder meg til aa moete et nytt aar! Det er tøft gjort å flytte slik som du gjorde. Håper og tror at det bare går bedre og bedre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Eldstejenta mi har blitt barnehagejente og lært seg å snakke! Vi fikk en baby. Jeg har bestemt meg for å si opp jobben og begynne på skolen. Mannen har fått ny jobb 2 ganger, og steget MYE i lønn. Jeg har hatt mer kontakt med pappa i år enn de siste 10 årene til sammen nesten. Ellers er jeg strålende fornøyd med at både familie og venner er friske og fine. Her var det masse bra! Hva slags skole vil du igang med da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Egentlig glad for å legge 2007 bak meg. På godt og vondt. Har hatt alvorlig sykdom i familien, hos eget barn, og andre nære. Jeg har gått rundt og vært "tøff og flink"... Merker det nå, når det ser ut til at det går bra med dem, at jeg er grusomt sliten. På den positive siden: Opp i alt har jeg har fullført en treårig høyskoleutdanning, og fått meg fast jobb fra 1/1-08 Wow, du er nok en sterk person! Lykke til!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 2007 har vært et shitty år, men jeg er optimistisk med tanke på 2008. tvitvi, det er alltid spennende å se hva året bringer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Dette året har vært preget av store og nye beslutninger. Jeg bestluttet å ikke starte opp igjen med enkeltmannsforetaket mitt etter svangerskapspermisjonen, men heller starte på skole neste høst. Ganske stor ting for meg og familien. Ellers har minstemann begynt i barnehage og mellomste begynt på skolen. Store begivenheter det også. Vi har vært forskånet for de store triste tingene i år - og godt er det. Du har bein i nesa Det krever litt å gå på skolen med små barn å ta vare på, men det klarer du! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Belte? Hva slags? Sånn til å holde buksene oppe, vet du. De har det i det fleste klesbutikker, brede og smale, med pynt og uten. Veldig praktisk innretning, du slipper å holde i buksa hele dagen så den ikke skal gli ned. :- ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chezka Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 2007 har vært et godt år ) Jeg begynte i ny jobb. Mannen min begynte i ny jobb. Vi kjøpte ny bil. Vi flytta i ny leilighet som vi trives godt i. Vi giftet oss. Jeg ble gravid (like før jul) 2008 blir minst like bra føler jeg ) Godt nyttår!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ja, det har vært et bra år! Jeg har blitt flinkere til å ta hensyn til meg selv og lært å sette grenser overfor andre mennesker. Jeg har hatt det kjempegøy på jobben, og fått masse nye utfordringer og erfaringer. Jeg har blitt gravid! Gleder meg til 2008, når lille knerten kommer :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Sånn til å holde buksene oppe, vet du. De har det i det fleste klesbutikker, brede og smale, med pynt og uten. Veldig praktisk innretning, du slipper å holde i buksa hele dagen så den ikke skal gli ned. :- ) haha, hurra for belter !! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 2007 har vært et godt år ) Jeg begynte i ny jobb. Mannen min begynte i ny jobb. Vi kjøpte ny bil. Vi flytta i ny leilighet som vi trives godt i. Vi giftet oss. Jeg ble gravid (like før jul) 2008 blir minst like bra føler jeg ) Godt nyttår!! Ja her ligger det an til å bli et godt nytt år! Koselig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Ja, det har vært et bra år! Jeg har blitt flinkere til å ta hensyn til meg selv og lært å sette grenser overfor andre mennesker. Jeg har hatt det kjempegøy på jobben, og fått masse nye utfordringer og erfaringer. Jeg har blitt gravid! Gleder meg til 2008, når lille knerten kommer :-) Det høres ut til at 2008 blir et år du aldri vil glemme Er det første barnet deres da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det høres ut til at 2008 blir et år du aldri vil glemme Er det første barnet deres da? JA! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angela26 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det er tøft gjort å flytte slik som du gjorde. Håper og tror at det bare går bedre og bedre Takk pekkaline :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjfdslkfjdskl Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Her føølte jeg gleden din gitt Men du, hva er croqies? Ja, året var veldig nyttig for meg :-) Croquies er hurtigskisser av aktmodeller, modellen skifter posisjon hvert 3/4 minutt. Tegnet med kullstift. Veldig morsomt! Håper du får et godt nytt år pekkaline. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.