Gå til innhold

året 2007

pekkaline

Anbefalte innlegg

''Har det vært et bra år?''

Nei & Ja.

''Hva bærer 2007 av minner for deg og dine?''

Nei, det er nå så masse forskjellig.

''Hva er det beste dette året? :)''

At sønnen min har flytta til meg, etter å ha bodd hos si mor i 10 år på en annen kant av landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

24

• Orio

6

• Åsemor

3

• AneM1365380603

2

Mest aktive i denne tråden

Ja, året var veldig nyttig for meg :-)

Croquies er hurtigskisser av aktmodeller, modellen skifter posisjon hvert 3/4 minutt. Tegnet med kullstift. Veldig morsomt!

Håper du får et godt nytt år pekkaline.

Høres morro ut! Takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Har det vært et bra år?''

Nei & Ja.

''Hva bærer 2007 av minner for deg og dine?''

Nei, det er nå så masse forskjellig.

''Hva er det beste dette året? :)''

At sønnen min har flytta til meg, etter å ha bodd hos si mor i 10 år på en annen kant av landet.

''At sønnen min har flytta til meg, etter å ha bodd hos si mor i 10 år på en annen kant av landet.''

Kan tenke meg at det er stort! Godt nytt år til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''At sønnen min har flytta til meg, etter å ha bodd hos si mor i 10 år på en annen kant av landet.''

Kan tenke meg at det er stort! Godt nytt år til dere

Tusen hjertelig takk for det! *S*

Og godt nyttår tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Alt i alt har det vært ett godt år. Utfordringene jeg har fått, har jeg klart og takle.

Jeg er begynt og få kroppen til å fungere, jeg kjenner den bedre nå, og hvor langt jeg skal strekke den. Jeg snubler litt enda, men har kommet langt.

Jeg kan endelig spise sånn noenlunde normalt igjen. Jeg kan gå på butikken og handle. Jeg kan dra på besøk.

Jeg har begynt veien mot studiekompetanse.

Guttungen er blitt skolegutt, og kunne ha mammaen sin med seg første skoledag. Den følelsen kan jeg ikke beskrive.

Jeg feirer snart 6 mnd-dag for å ikke være innlagt på sykehus på 6 mnd, det er en milepæl!

Jeg har fått reise på ferie, ble syk etterpå, men det gjør ikke noe, for jeg fikk en fin ferie :o)

2008 byr på mange utfordringer, og jeg håper og tror at jeg skal takle dem også.

Godt nytt år til deg også, og til alle her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har bein i nesa :) Det krever litt å gå på skolen med små barn å ta vare på, men det klarer du! Lykke til!

Tusen, tusen takk.

Jeg vet det kommer til å bli tøft, men jeg vil virkelig dette - og da går det (håper jeg).

Når det blir for tøft, får jeg bare surve og klage litt til dere her på DOL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 2007 reiste jeg veldig mye, fullførte mastergraden min og flyttet nærmere familie og venner. :)

Masse godt for deg :) Det tegner til å bli et godt nytt år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2007 kort oppsummert: Økonomien betraktelig forbedret. Helsa forverret, dette året fant jeg ut jeg var blitt rammet av en kronisk sykdom. Parforholdet forsterket.

Positive:

Karriereklatring, jobb-bonus, materielle goder i hjemmet, bedret levestandard, svært svært mye reising, mange nye bekjentskaper, og mye arvegods av ulik art kom dette året. Utfordringene som har kommet har gjort meg bedre kjent med meg selv og 2007 føles på mange måter ut som mange år pakket inn i ett, utviklinga mi tatt i betraktning. Dessuten var 2007 et svært godt film-år!:)

Negative: Travelt, hard jobbing, vanvittig mye overtid, mye stress, mye sykdom, mange grå-dager og tunge stunder. Lite fritid og hobbydyrking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1199030137' post='3763703]

Alt i alt har det vært ett godt år. Utfordringene jeg har fått, har jeg klart og takle.

Jeg er begynt og få kroppen til å fungere, jeg kjenner den bedre nå, og hvor langt jeg skal strekke den. Jeg snubler litt enda, men har kommet langt.

Jeg kan endelig spise sånn noenlunde normalt igjen. Jeg kan gå på butikken og handle. Jeg kan dra på besøk.

Jeg har begynt veien mot studiekompetanse.

Guttungen er blitt skolegutt, og kunne ha mammaen sin med seg første skoledag. Den følelsen kan jeg ikke beskrive.

Jeg feirer snart 6 mnd-dag for å ikke være innlagt på sykehus på 6 mnd, det er en milepæl!

Jeg har fått reise på ferie, ble syk etterpå, men det gjør ikke noe, for jeg fikk en fin ferie :o)

2008 byr på mange utfordringer, og jeg håper og tror at jeg skal takle dem også.

Godt nytt år til deg også, og til alle her inne.

Det er fantastisk å høre at kroppen er mer velvillig mot deg! Jeg håper den fortsetter slik og at det nye året blir enda bedre. Og så håper jeg gutten din koser seg med skolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2007 kort oppsummert: Økonomien betraktelig forbedret. Helsa forverret, dette året fant jeg ut jeg var blitt rammet av en kronisk sykdom. Parforholdet forsterket.

Positive:

Karriereklatring, jobb-bonus, materielle goder i hjemmet, bedret levestandard, svært svært mye reising, mange nye bekjentskaper, og mye arvegods av ulik art kom dette året. Utfordringene som har kommet har gjort meg bedre kjent med meg selv og 2007 føles på mange måter ut som mange år pakket inn i ett, utviklinga mi tatt i betraktning. Dessuten var 2007 et svært godt film-år!:)

Negative: Travelt, hard jobbing, vanvittig mye overtid, mye stress, mye sykdom, mange grå-dager og tunge stunder. Lite fritid og hobbydyrking.

Det var mye positivt her gitt!! Håper den kroniske sykdommen kan holdes greit i sjakk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke minst at man plutselig kan få bruk for dem. :- )

hehe, så langt har jeg ikke tenkt enda. Først må jeg over nyttårskvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*takk*, du gav meg en latter! :) Godt at du rakk begge deler.

Hadde det blitt knapt med tid ville hun gjort som enhver urkvinne, ploppet ut babyen i køen på elkjøp, tørket opp det verst sølet, betalt og dratt på sykehuset med kenwoodmaskin og baby.

Det gjelder å prioritere, vet du. :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

År 2007 har vært et spesielt år for meg og dette året har vært ganske vondt pga en ting... Min jevngamle fetter døde brått 18.april og dette har preget meg endel. Jeg tenker ikke på det hver eneste dag lengre, men jeg har fortsatt mine "gråtedager" når jeg tenker over hvor urettferdig det er at han skulle dø så ung :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

År 2007 har vært et spesielt år for meg og dette året har vært ganske vondt pga en ting... Min jevngamle fetter døde brått 18.april og dette har preget meg endel. Jeg tenker ikke på det hver eneste dag lengre, men jeg har fortsatt mine "gråtedager" når jeg tenker over hvor urettferdig det er at han skulle dø så ung :-(

Det er vondt og meningsløst ja.... Jeg håper år 2008 blir et gledens år for deg og dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...