Gå til innhold

Urinveisinfeksjon

Anbefalte innlegg

Gjest Angela26
Skrevet

Hei og haa! Da er jeg tilbake her :-)

Naa har vi kommet hjem fra en stressende, men kjempefin julefeiring i Norge :-) Men, saa fikk jeg plutselig blaerekatarr da... Ikke saa veldig godt akkurat.

Jeg foeler meg litt bedre naa, men er det noedvendig med en penicilinkur? Jeg har aldri hatt dette foer...Kanskje noen kjerringraad?

Klemmetiklems!!

Fortsetter under...

Skrevet

Drikk masse. Kjerringrokkte skal visst være bra. Det samme gjelder appelsinjuice.

Hvis du er blitt bedre er det ikke nødvendig med behandling, men det kommer jo selvfølgelig an på hvordan du føler deg også.

Gjest unngå penicillin
Skrevet

Tranebær er bra, det får du kjøpt på helsekosten, muligens også i dagligvarebutikken.

Unngå penicillin hvis du kan, det gjør vondt verre i lengden.

Var selv veldig plaget av dette og gikk på gjentatte penicillinkurer.

En aromaterapeut ga meg en gang noe til å blande ut i sprit og vann som en slags kur.

Han garanterte meg å bli kvitt det for godt.

17 år har gått og aldri hatt symptomer siden.

Skulle gjerne likt å visst hva det var han gav meg....... men det funket iallefall

Skrevet

Jeg har selvbehandlet gryende urinveisinfeksjoner mange ganger: Masse drikke, både vann og slikt som appelsinjuice/tranebærsaft, samt ekstra inntak av c-vitaminer.

Skrevet

Appelsinjus som mange nevner er bra, har jeg hørt. Grapefruktjus enda bedre, det skal være SURT: Så unngå søtsaker. Jo surere, jo bedre, for i surt miljø trives ikke bakteriene. Og dette er ikke kjerringråd, men legeråd :)

Gjest Angela26
Skrevet

Tranebær er bra, det får du kjøpt på helsekosten, muligens også i dagligvarebutikken.

Unngå penicillin hvis du kan, det gjør vondt verre i lengden.

Var selv veldig plaget av dette og gikk på gjentatte penicillinkurer.

En aromaterapeut ga meg en gang noe til å blande ut i sprit og vann som en slags kur.

Han garanterte meg å bli kvitt det for godt.

17 år har gått og aldri hatt symptomer siden.

Skulle gjerne likt å visst hva det var han gav meg....... men det funket iallefall

Takk for svar!

Er det normalt at man bloer ogsaa? Jeg har merket det...

Annonse

Gjest Angela26
Skrevet

Takk for svar alle sammen! Jeg skal proeve ut tipsene!

Skrevet

Hei, jeg har hver gang blitt frisk av homeopatmedisin. (hvis du tror på sånt, da;-) Cantharsis heter pillene jeg brukte. Det er godt å slippe all den penicillinen. Men du bør nok gå til homeopat først..

God bedring! Det der er vondt!!

Gjest Angela26
Skrevet

Hei, jeg har hver gang blitt frisk av homeopatmedisin. (hvis du tror på sånt, da;-) Cantharsis heter pillene jeg brukte. Det er godt å slippe all den penicillinen. Men du bør nok gå til homeopat først..

God bedring! Det der er vondt!!

Ja det er vondt! Tissa litt blod ogsaa....Men det virker som det gaar bedre naa!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...