Gå til innhold

Å glemme ut bursdager.

Anbefalte innlegg

Gjest på barneskolen
Skrevet

Datteren min skulle vært i bursdag i går, men så glemte jeg det helt ut. :-( Det er så dumt..... Jeg har bedt sambo om å være med på å huske slike ting, for jeg har så mye å tenke på. Og en bursdag midt i ferien var lett å glemme.

Skal jeg la datteren min ta med en liten gave på skolen?

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis dere ikke allerede har ringt og sagt unnskyld for at dere glemte, gjør det med en gang. Kanskje datteren din blir bedt dit alene på en liten visitt og da kan hun jo ta med en gave.

Gjest på barneskolen
Skrevet

Hvis dere ikke allerede har ringt og sagt unnskyld for at dere glemte, gjør det med en gang. Kanskje datteren din blir bedt dit alene på en liten visitt og da kan hun jo ta med en gave.

Jeg har ringt.

Skrevet

Ja det ville jeg gjort. Barna er jo opptatt av å ha venner, og da er det greit å ordne opp i forglemmelsen med en pakke.

Skrevet

Veldig OT, men jeg bare lurer. Hvorfor kaller du det "å glemme UT"? Bare nysgjerrig:)

Skrevet

Ja, eller dere kan invitere den som hadde bursdag til dere for å leke med datteren, og da kan hun få gaven sin da?

Annonse

Gjest Blikkboks
Skrevet

Jeg ville absolutt sent med en gave, eller det ville jeg nok ikke, for jeg hadde nok allerede ringt og spurt om di ville kommet til oss, eller om vi kunne tatt en tur dit.

Sønnen min var syk ( og 10!!!!! andre) når hele barnehagen skulle i bursdag til en i barnehagen. Vi inviterte da bursdagsbarnet hjem her nå i julen, men det passet ikke for dem, så da får di gaven når det passer nestegang :-D

Men du, det er faktisk lov å glemme...... Og dattern din kunne jo også ha husket på det, det er sikkert ingen fare skjedd ;-D

Ha en flott kveld

Gjest på barneskolen
Skrevet

Veldig OT, men jeg bare lurer. Hvorfor kaller du det "å glemme UT"? Bare nysgjerrig:)

Det er nok dialekt.

Skrevet

Viss det er klassa som er bedt, og eg har gløymt det, så har eg ikkje brydd meg med å gi gåve i ettertid. Har ikkje opplevd at mine barn har fått gåve heller.

Men er det ei jente ho er saman med på fritida, så har ho fått gåve.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...