Gå til innhold

Hvorfor er vi sånn når vi på byen?

Anbefalte innlegg

Gjest ingen stort problem men bare lurer
Skrevet

Jeg har en sexvenn, som jeg har sex med innimellom. Vi skriver ganske mye meldinger og har mye "kinky" sex. Vi har holdt på med dette i cirka et år, og kjenner hverandre derfor ganske godt.

Og så til saken. Hver gang vi treffes på byen, hilser vi ikke på hverandre.. det blir nesten som en konkurranse om hvem som kan være _mest_ overlegen. Hvorfor gjør vi sånn? Vi liker f.eks begge og danse.. og er derfor mye på dansegulvet begge to.. men å danse sammen? nei nei det gjør vi ikke.. vi later som vi ikke vet at den andre er der.. selv om vi begge vet dette utmerket godt.

Dette skjedde nemlig senest igår..vi var 3 timer på samme utested, vi danset stort sett hele kvelden på dansegulvet.. og det også nesten ved siden av hverandre.. uten å en gang si hei. Jeg vet at han så at jeg var der fordi da jeg kom på utestedet og stod ved baren med en venninne så hun at han pratet om meg til en kamerat.

Dette er ikke ment som kritikk til han.. fordi jeg er likedan.. men jeg skjønner ikke hvorfor vi oppfører oss sånn. Jeg begynte å tenke på et litt udefinert forhold jeg hadde til en annen person for noen år tilbake.. og kom på at vedkommende og jeg oppførte oss helt like da også. Jeg har tenkt på at siden vi er sexvenner så vet vi strengt tatt ikke helt hvor vi har den andre når vi ikke har sex.. og at vi oppfører oss sånn pga usikkerhet?

Dette er forresten ikke noe stort problem.. men etter igår kom jeg til å tenke på at det kanskje er litt rart. Det er en del venner som vet om oss så det virker sikkert veldig merkelig overfor dem.

Fortsetter under...

Skrevet

Kan det være en ekstra spenning dere holder på med?? At dere på en måte lader opp til treff? Gammel vane vond å vende heter det.

Gjest mmmmmmhhh
Skrevet

Er han gift eller i fast forhold da, siden han er redd for å bli sett sammen med deg?

Skrevet

Det høres ut som et typisk Oslo-fenomen, dere var vel ikkje tilfeldigvis på Smuget også?

Skrevet

Det høres ut som et typisk Oslo-fenomen, dere var vel ikkje tilfeldigvis på Smuget også?

Ha ha, det må det ha vært! Billige folk, billig tankegang, billig billig billig!

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg tenker som pekkaline, at det er en måte å holde oppe spenningen på. Samtidig er det en måte å holde forholdet til kun sex.

Annonse

Skrevet

Dere er kanskje ubevisst "redd" for å ødelegge spenningen, litt usikkerhet kanskje, i forhold til å si/gjøre noe som er turn off for den andre?

Det er jo et spill dere bedriver, og så lenge begge er med på leken er det sikkert bare gøy :-)

Skrevet

Siden forholdet handler om sex og dere vet at dere kan ha sex når dere ønsker det, er det jo ikke egentlig noe poeng i å flørte heller? Dere har jo ikke noe "forhold" når dere ikke har sex, og kjenner ikke hverandre når dere ikke har sex?

Skrevet

Vi er fra Oslo ja?

Skrevet

Siden forholdet handler om sex og dere vet at dere kan ha sex når dere ønsker det, er det jo ikke egentlig noe poeng i å flørte heller? Dere har jo ikke noe "forhold" når dere ikke har sex, og kjenner ikke hverandre når dere ikke har sex?

Det har du veldig rett i.. vi kjenner hverandre egentlig ikke når vi ikke har sex.

Skrevet

Dere er kanskje ubevisst "redd" for å ødelegge spenningen, litt usikkerhet kanskje, i forhold til å si/gjøre noe som er turn off for den andre?

Det er jo et spill dere bedriver, og så lenge begge er med på leken er det sikkert bare gøy :-)

Ja det er jo en viss spenning over det så det er ikke det at jeg egentlig klager :)

Skrevet

Er han gift eller i fast forhold da, siden han er redd for å bli sett sammen med deg?

Han har en litt sjalu eks som det har vært litt fram og tilbake med (ganske useriøst) men de er ikke sammen nå.

Skrevet

Kan det være en ekstra spenning dere holder på med?? At dere på en måte lader opp til treff? Gammel vane vond å vende heter det.

Ja det kan hende vi ubevisst prøver å holde en viss spenning mellom oss. Det er jo faktisk litt spennende :-)

Annonse

Skrevet

Jeg tenker som pekkaline, at det er en måte å holde oppe spenningen på. Samtidig er det en måte å holde forholdet til kun sex.

Det har faktisk ikke slått meg før nå men jeg tror dere kanskje har rett at det er en ubevisst måte å holde spenningen oppe på. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...