Ulrikke Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Sambo og jeg skal ha en barnefri helg i Stockholm i mai - men vi har ikke bestilt hotell enda. Noen som har noen gode erfaringer å dele? Gjerne i gangavstand fra "alt" . Og forholdsvis bra standard uten å koste skjorta... Finnes det da, tro?? 0 Siter
flowy Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Har du sjekket tripadvisor.com? Der er det brukererfaringer fra mange turister. Jeg har alltid sjekket der, før jeg har bestilt hotell og har aldri blitt skuffet. 0 Siter
Ulrikke Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Skrevet 30. desember 2007 Har du sjekket tripadvisor.com? Der er det brukererfaringer fra mange turister. Jeg har alltid sjekket der, før jeg har bestilt hotell og har aldri blitt skuffet. Takk for tips! Skal prøves med en gang - visste ikke om den siden jeg! 0 Siter
Gjest et tips fra meg Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Har dere coop-kort er det visst tilbud så du kan se på nettsiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.