Jeannie Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Jeg får et par timer i Oslo neste uke og lurer på om noen kan anbefale ting å gjøre eller shopping muligheter? Feks små, spennende butikker der man finner ting man ikke finner andre steder. Jeg er heller ikke så veldig kjent så det er bra hvis det er lett å finne fram. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Du har hundrevis av butikker å velge mellom, så det skulle være litt av hvert å velge i . Tror du må spesifisere litt nærme hva du ønsker. Designerklær? Billigklær? Noe helt annet enn klær kanskje? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Prøv her http://detskjerioslo.no/ eller http://www.aktivioslo.no/index.php her fins bl.a. en shoppingguide 0 Siter
Jeannie Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Skrevet 30. desember 2007 Du har hundrevis av butikker å velge mellom, så det skulle være litt av hvert å velge i . Tror du må spesifisere litt nærme hva du ønsker. Designerklær? Billigklær? Noe helt annet enn klær kanskje? gjerne salg, klær second hand eller ting og tang, bruktbutikker, "luksus sjokolade" 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 gjerne salg, klær second hand eller ting og tang, bruktbutikker, "luksus sjokolade" På Grünerløkka finnes mange spennende klesbutikker, og også noe second hand. Mange finner mye fint og billig second hand på Fretex, ellers finnes også dyrere 'vintage' second hand, hvor det er er nesten like dyrt som 'rimeligere' nye klær. Mange fine butikker i Hegdehaugsveien/Bogstadveien, men der er det gjennomgående dyrt (bortsett fra H&M, Zara m.f., da). Ellers finnes jo mange butikker på sentre som Oslo City og Byporten, men slike steder unngår jeg... Sjokokade...? Hm, finnes sikkert, men kommer ikke på noen spesialbutikker i farten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.