Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får et par timer i Oslo neste uke og lurer på om noen kan anbefale ting å gjøre eller shopping muligheter?

Feks små, spennende butikker der man finner ting man ikke finner andre steder.

Jeg er heller ikke så veldig kjent så det er bra hvis det er lett å finne fram.

Fortsetter under...

Skrevet

Du har hundrevis av butikker å velge mellom, så det skulle være litt av hvert å velge i ;). Tror du må spesifisere litt nærme hva du ønsker. Designerklær? Billigklær? Noe helt annet enn klær kanskje?

Skrevet

Du har hundrevis av butikker å velge mellom, så det skulle være litt av hvert å velge i ;). Tror du må spesifisere litt nærme hva du ønsker. Designerklær? Billigklær? Noe helt annet enn klær kanskje?

gjerne salg, klær second hand eller ting og tang, bruktbutikker, "luksus sjokolade"

Skrevet

gjerne salg, klær second hand eller ting og tang, bruktbutikker, "luksus sjokolade"

På Grünerløkka finnes mange spennende klesbutikker, og også noe second hand. Mange finner mye fint og billig second hand på Fretex, ellers finnes også dyrere 'vintage' second hand, hvor det er er nesten like dyrt som 'rimeligere' nye klær.

Mange fine butikker i Hegdehaugsveien/Bogstadveien, men der er det gjennomgående dyrt (bortsett fra H&M, Zara m.f., da).

Ellers finnes jo mange butikker på sentre som Oslo City og Byporten, men slike steder unngår jeg...

Sjokokade...? Hm, finnes sikkert, men kommer ikke på noen spesialbutikker i farten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...