Gå til innhold

Nyttårshelgas første fyrverkeriulykke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest annlovinda
Skrevet

Å, fy. Fått revet av foten, helt for jævlig.

Men lurer litt på hva folk tenker på, de hadde oppgitt at de hadde mekket på fyrverkeri.

Når vi har kjøpt inn fyrverkeri så er jeg nesten redd for å oppbevare det innendørs jeg. Fyrverkeri har jeg veldig respekt for.

Skrevet

Tragisk hendelse, men man skal være passe dum for å mekke på fyrverkeri. Hva er meningen med det egentlig? Spare penger...?

Skrevet

Tragisk hendelse, men man skal være passe dum for å mekke på fyrverkeri. Hva er meningen med det egentlig? Spare penger...?

De skulle vel lage en større bombe tenker jeg, en som smalt skikkelig. Og det klarte de jo...

Skrevet

Huff. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Det står at de er i slutten av tjueåra. Bør ikke så voksne mennesker bruke hodet litt mer?

Skrevet

Eg er ikkje videre overrasket, spesielt at det var menn i 20 årene innvolvert, men er litt overrasket over at det ikkje var èn av de med vettet i behold...

''De fem har forklart at de har mekket på fyrverkeri, da det plutselig gikk av, sier Randulff Karlsen.''

Ps! "Menn og bruksanvisninger" er beviselig ikkje noen god kombinasjon, ihvertfall i dette tilfellet.

Annonse

Skrevet

Tragisk. Tror kanskje vi vil få høre om flere selv-mekkede-fyrverkeri-ulykker når forbudet mot fyrverkeri trer i kraft.

Skrevet

Tragisk. Tror kanskje vi vil få høre om flere selv-mekkede-fyrverkeri-ulykker når forbudet mot fyrverkeri trer i kraft.

Så på nyhetene nettopp at de hadde brukt _dynamitt_! Hele huset hadde lettet på grunnmuren... Altså - det er lov å bruke det som sitter mellom ørene bittelittegrann...!

Skrevet

Skitt altså!! Men hvorfor "mekke på fyrverkeriet"? Hva kan det bety, at de gjør dem kraftigere?? Man blir vel aldri voksne..en gjeng 20åringer....

Skrevet

Så på nyhetene nettopp at de hadde brukt _dynamitt_! Hele huset hadde lettet på grunnmuren... Altså - det er lov å bruke det som sitter mellom ørene bittelittegrann...!

''Altså - det er lov å bruke det som sitter mellom ørene bittelittegrann...!''

Enig! Men er stygt redd for det er litt "blåst" hos flere...

Skrevet

Dette er ikke tragisk. Det eneste som er tragisk her er at de overlevde. Slike idioter som dette er best tjent ved å daue når de gjør slikt, slik at de fjerner genene sine fra den menneskelige gen-poolen. Darwin Awards: http://www.darwinawards.com

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...