Lillemus Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Ja, da var den et faktum... http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=192227 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Å, fy. Fått revet av foten, helt for jævlig. Men lurer litt på hva folk tenker på, de hadde oppgitt at de hadde mekket på fyrverkeri. Når vi har kjøpt inn fyrverkeri så er jeg nesten redd for å oppbevare det innendørs jeg. Fyrverkeri har jeg veldig respekt for. 0 Siter
ilaria Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Tragisk hendelse, men man skal være passe dum for å mekke på fyrverkeri. Hva er meningen med det egentlig? Spare penger...? 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Skrevet 30. desember 2007 Tragisk hendelse, men man skal være passe dum for å mekke på fyrverkeri. Hva er meningen med det egentlig? Spare penger...? De skulle vel lage en større bombe tenker jeg, en som smalt skikkelig. Og det klarte de jo... 0 Siter
tonie Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Huff. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Det står at de er i slutten av tjueåra. Bør ikke så voksne mennesker bruke hodet litt mer? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Eg er ikkje videre overrasket, spesielt at det var menn i 20 årene innvolvert, men er litt overrasket over at det ikkje var èn av de med vettet i behold... ''De fem har forklart at de har mekket på fyrverkeri, da det plutselig gikk av, sier Randulff Karlsen.'' Ps! "Menn og bruksanvisninger" er beviselig ikkje noen god kombinasjon, ihvertfall i dette tilfellet. 0 Siter
Gjest papez Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Tragisk. Tror kanskje vi vil få høre om flere selv-mekkede-fyrverkeri-ulykker når forbudet mot fyrverkeri trer i kraft. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Skrevet 30. desember 2007 Tragisk. Tror kanskje vi vil få høre om flere selv-mekkede-fyrverkeri-ulykker når forbudet mot fyrverkeri trer i kraft. Så på nyhetene nettopp at de hadde brukt _dynamitt_! Hele huset hadde lettet på grunnmuren... Altså - det er lov å bruke det som sitter mellom ørene bittelittegrann...! 0 Siter
pekkaline Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Skitt altså!! Men hvorfor "mekke på fyrverkeriet"? Hva kan det bety, at de gjør dem kraftigere?? Man blir vel aldri voksne..en gjeng 20åringer.... 0 Siter
Gjest papez Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Så på nyhetene nettopp at de hadde brukt _dynamitt_! Hele huset hadde lettet på grunnmuren... Altså - det er lov å bruke det som sitter mellom ørene bittelittegrann...! ''Altså - det er lov å bruke det som sitter mellom ørene bittelittegrann...!'' Enig! Men er stygt redd for det er litt "blåst" hos flere... 0 Siter
Cookiemonster Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Dette er ikke tragisk. Det eneste som er tragisk her er at de overlevde. Slike idioter som dette er best tjent ved å daue når de gjør slikt, slik at de fjerner genene sine fra den menneskelige gen-poolen. Darwin Awards: http://www.darwinawards.com 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.