Gjest systemsvikt Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Noen som vet om polet i Sverige har åpent i morgen? 0 Siter
mum Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 http://www.systembolaget.se/ButikerOppettider/ 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Jøss, det hadde eg ikkje tenkt på en gang. Men så har eg ca. 500 km til nærmeste Svenske-grense, så det har sin naturlige forklaring. JØLSEN !!! Våkn opp! Systembolaget er sikkert tingen for Dom Pèrignon. :-) 0 Siter
Gjest systemsvikt Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Jøss, det hadde eg ikkje tenkt på en gang. Men så har eg ca. 500 km til nærmeste Svenske-grense, så det har sin naturlige forklaring. JØLSEN !!! Våkn opp! Systembolaget er sikkert tingen for Dom Pèrignon. :-) Mulig Jølsen kan få sjampisen sin ja! Trenger sjampis sjøl..... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 http://www.systembolaget.se/ButikerOppettider/ Ha.ha.ha...Det var det eg tenkte. ''Nyårsafton Öppet'' Og _VI_ tillater oss å le av Svenskene (sjøl om de er litt teite av og til) !!! *grynt* Ps! På førstesida står det: "Vi sæljer inte til hvem som helst..." *LOL* 0 Siter
Gjest systemsvikt Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 http://www.systembolaget.se/ButikerOppettider/ Søker på systembolaget men jeg finner ingenting:( 0 Siter
Gjest systemsvikt Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Ha.ha.ha...Det var det eg tenkte. ''Nyårsafton Öppet'' Og _VI_ tillater oss å le av Svenskene (sjøl om de er litt teite av og til) !!! *grynt* Ps! På førstesida står det: "Vi sæljer inte til hvem som helst..." *LOL* Men tror du det gjelder for systembolaget også? *Biter negler* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Men tror du det gjelder for systembolaget også? *Biter negler* Er det ikkje Systembolaget vi snakker om da? Ellers må du nå være blind, tatt til takke med smuglersprit (med methanol) ? Det står på fremsia, nede til venstre...:-) ''Alla butiker är öppna dessa tider. Många butiker har öppet längre. Måndag - Fredag 10.00 - 18.00 Lördag 10.00 - 13.00 Julafton, juldagen och annandag jul Stängt Nyårsafton Öppet Nyårsdagen Stängt Sök efter din butik för exakta öppettider inför jul och nyår.'' 0 Siter
Gjest systemsvikt Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Er det ikkje Systembolaget vi snakker om da? Ellers må du nå være blind, tatt til takke med smuglersprit (med methanol) ? Det står på fremsia, nede til venstre...:-) ''Alla butiker är öppna dessa tider. Många butiker har öppet längre. Måndag - Fredag 10.00 - 18.00 Lördag 10.00 - 13.00 Julafton, juldagen och annandag jul Stängt Nyårsafton Öppet Nyårsdagen Stängt Sök efter din butik för exakta öppettider inför jul och nyår.'' Joda, ser det. Men man kan aldri være helt trygg når det kommer til pol/systembolag:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.