Gå til innhold

har man plikt og si i fra om kjønnsykdomma?

Anbefalte innlegg

Gjest testa positivt
Skrevet

etter eg tok clamydiatest da eg blei gravid,viste det seg at eg testa positiv på clamydia

har eg plikt til og si i fra til dem eg har vært lamme før barnefaren som eg har vært i lag me i 7 mnd?

eg trur at eg må ha blitt smitta av han eg rota med før barnefaren for han var utro.men veit ikkje...

Skrevet

Sånn går det uten kondom!

Ja,du har plikt til å si fra. Eller mener du å holde kjeft om det,slik at de du har hatt seksuell kontakt med kan gå rundt og smitte andre? jeeeez

Skrevet

Du bør absolutt gjøre det, spesielt fordi klamydia kan medføre sterilitet men i stor grad ikke gir noen symptomer (man kan altså ha det - og føre det videre - uten å være klar over det).

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg tror man har opplysningsplikt ved HIV/AIDS, men tror ikke man har det ved andre kjønnssykdommer. (Kan ikke finne noen link, desverre.) Jeg mener uansett at du har en moralsk plikt til å si ifra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...