Gjest testa positivt Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 etter eg tok clamydiatest da eg blei gravid,viste det seg at eg testa positiv på clamydia har eg plikt til og si i fra til dem eg har vært lamme før barnefaren som eg har vært i lag me i 7 mnd? eg trur at eg må ha blitt smitta av han eg rota med før barnefaren for han var utro.men veit ikkje... 0 Siter
Gjest jølsa Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Sånn går det uten kondom! Ja,du har plikt til å si fra. Eller mener du å holde kjeft om det,slik at de du har hatt seksuell kontakt med kan gå rundt og smitte andre? jeeeez 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Plikt og plikt. Eg ville sagt ifra! 0 Siter
birdie Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Du bør absolutt gjøre det, spesielt fordi klamydia kan medføre sterilitet men i stor grad ikke gir noen symptomer (man kan altså ha det - og føre det videre - uten å være klar over det). 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Jeg tror man har opplysningsplikt ved HIV/AIDS, men tror ikke man har det ved andre kjønnssykdommer. (Kan ikke finne noen link, desverre.) Jeg mener uansett at du har en moralsk plikt til å si ifra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.