Gå til innhold

God nyttårsaften, folkens! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble bare en snartur innom dol i dag for meg - sjekket bare 'svar til meg' - retsen får jeg ta neste år! :-) _Det_ er i hvertfall et nyttårsforsett som skal bli enkelt å etterleve! *S*

Ha en FABELAKTIG nyttårsfeiring, godtfolk, hva enten den feires i stor lag, lite lag, intet lag, langt inne på en hytte på fjellet, under dyna, foran tv'en, foran pc'en, med eller uten alkohol osv osv.

Vi ses igjen neste år! :-D

Sayonara!

Fortsetter under...

Skrevet

Takk likeså. Nå får jeg gå til nyttårsmaten, et deilig måltid venter, en stille og fredelig kveld til ettertanke for oss i kveld. Ha det hyggelig dere også.

Skrevet

God feiring til deg også, morsan. Og på gjensyn her på dol i det nye året. ;)

Skrevet

Takk i like måte :) Her gleder vi oss mest til morgendagen, når feriegjestene drar hjem igjen ;o)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg er også en snartur innom, har besøk, hehe. De later til å kose seg selv om jeg taster litt.

Godt nytt år til deg morsan :o)

Annonse

tzatziki1365380058
Skrevet

GODT NYTT ÅR!!!

Til morsan vår, og alle andre :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...