Gjest twisten Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Vil ønske alle sammen et riktig godt nyttår. Håper alle får et knall bra 2008 :-) Jeg stumper røyken i kveld. Håper jeg klarer det.. Lysten og viljen er der ihvertfall.. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 ''Vil ønske alle sammen et riktig godt nyttår. Håper alle får et knall bra 2008 :-)'' Godt nytt år til deg også, og lykke til med forsettet ditt. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Godt nytt år! Kjempefint nyttårsforsett! ;-) 0 Siter
Gjest Happy utenrøyk Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Riktig godt nytt år tilbake. Gratulere med håpen og troen og lysten til å stumpe røyken. Ønsker deg hell med dette forsettet. Selv feirer jeg et halvt år uten røyk nå, det går veldig bra. Kiloene holder jeg kontroll på ved hjelp av trening. Så det kan så absorlutt gå veldig bra for deg bare du har viljen til stede. Lykke til, må du få et røykfritt 2008. Ha en kjempefin kveld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.