mariaflyfly Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Så hyggelig at du følte at du mestra noe som kunne være vanskelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Så flott å høre! :-) Godt nytt år:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest girasol Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Så hyggelig at du følte at du mestra noe som kunne være vanskelig. Jah.. det er jo liksom det som har vært greia for meg det siste halvåret... at jeg plutselig følte jeg mista meg sjøl litt... fikk mer og mer angst for å prestere på alle områder av livet... Men jeg har jobba med det de siste månedene, og nå som trollet er ute av eska og jeg kaster lys på det, ja da sprekker det vet du! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest girasol Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Så flott å høre! :-) Godt nytt år:-) Godt nytt år til deg og! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Så flott!!! Og så godt å lese slike gladinnlegg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villbringebær Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Så flott!!! Og så godt å lese slike gladinnlegg! Ja, som du ser har jeg byttet nick! Men som villbringebær kjenner jeg fremdeles at dette var en god opplevelse! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ja, som du ser har jeg byttet nick! Men som villbringebær kjenner jeg fremdeles at dette var en god opplevelse! Jeg liker villbringebær. Gleder meg til sensommeren, for vi har villbringebær i hagen! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.