Gå til innhold

Rydde ut jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos oss er det jul til og med første helg etter nyttår. Vi pynter ikke noe før lille julaften, så jule har ikke vært så lang ennå. Masse julekaker igjen også. Med huset fullt av kakemonser blir ingenting kastet :-)

Fortsetter under...

Gjest eksrøyker
Skrevet

Har ganske mye julepynt, og tar det litt etter litt. Begynner nok i dag, og juletreet (som er det siste som tas bort) tas i helga.

Skrevet

Vi bruekr sm regel i rydde ut jula den første helga etter nyttår, og jeg regner med at det skjer i år også.

I år skal det dessuten være fort gjort, for vi har ikke hatt tre i år (var bortreist en lang julehelg), og har ellers bare hatt noen duker og småting fremme:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Vi bruekr sm regel i rydde ut jula den første helga etter nyttår, og jeg regner med at det skjer i år også.

I år skal det dessuten være fort gjort, for vi har ikke hatt tre i år (var bortreist en lang julehelg), og har ellers bare hatt noen duker og småting fremme:-)

Duker og småting fremme?

*himler med øynene*

;)

Skrevet

Duker og småting fremme?

*himler med øynene*

;)

Jepp - én lang rød ensfarget duk på spisebordet, og litt nisser o.l. i stoff eller keramikk rundt omkring, pluss en krans på døra.

*superharry* ;-)

Skrevet

Jeg tror jeg tar det i ettermiddag. Og enda så ujulete jeg er, føles det vemodig. Det har nok sammenheng med at jeg ikke liker å pakke ut etter hjemkomst.

Å pakke til en ferie eller reise er topp. Som å pynte juletreet. Da er jeg full av glede og forventninger. Å pakke ned og pakke ut er en nedtur.

Annonse

Gjest Elextra
Skrevet

Jepp - én lang rød ensfarget duk på spisebordet, og litt nisser o.l. i stoff eller keramikk rundt omkring, pluss en krans på døra.

*superharry* ;-)

;)

Det mest harry, synes jeg, er en såkalt "stilren" jul hvor en følger spesielle tema, f.eks. bare sølv- og lilla kuler på treet o.l. Stilrent juletre blir for meg den totale selvmotsigelse :-).

Skrevet

;)

Det mest harry, synes jeg, er en såkalt "stilren" jul hvor en følger spesielle tema, f.eks. bare sølv- og lilla kuler på treet o.l. Stilrent juletre blir for meg den totale selvmotsigelse :-).

Kunne ikke vært mer enig! :-)

Skrevet

Jeg hadde ikke juletre i år, da jeg var bortreist juledagene. Nissene, englene m.m. jeg har pyntet med, skal få stå noen uker til!

Jeg er vant med at mora mi har juletreet det meste av januar.

Gjest sola mi
Skrevet

Jeg har ryddet ut jula i kveld. Men lar de røde dukene bli liggende på bordene enda et par uker tenker jeg. Det blir så kaldt å ta ut alt det røde på en gang.

Men så skal sies at vi har julepyntet hus i hele desember, derfor er vi lei når nyttår er ferdig.

punky brewster
Skrevet

Vi ryddet bort jula i dag, synes det er godt å få det bort når det alikavel er slutt, pynter heller litt tidligere før jul, synes det er koseligere med tre og pynt da enn nå.

Da vi var ferdig, knuste vi pepperkakehuset, koste oss med det for så å dra på kino. Så vi har hatt en fin dag og er nå klar for hverdagene igjen:)

Skrevet

Jula ryddes ikke ut før 13. dag jul, dvs. 6, januar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...