Lisabeth Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Hos oss er det jul til og med første helg etter nyttår. Vi pynter ikke noe før lille julaften, så jule har ikke vært så lang ennå. Masse julekaker igjen også. Med huset fullt av kakemonser blir ingenting kastet :-) 0 Siter
Gjest eksrøyker Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Har ganske mye julepynt, og tar det litt etter litt. Begynner nok i dag, og juletreet (som er det siste som tas bort) tas i helga. 0 Siter
morsan Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Vi bruekr sm regel i rydde ut jula den første helga etter nyttår, og jeg regner med at det skjer i år også. I år skal det dessuten være fort gjort, for vi har ikke hatt tre i år (var bortreist en lang julehelg), og har ellers bare hatt noen duker og småting fremme:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Vi bruekr sm regel i rydde ut jula den første helga etter nyttår, og jeg regner med at det skjer i år også. I år skal det dessuten være fort gjort, for vi har ikke hatt tre i år (var bortreist en lang julehelg), og har ellers bare hatt noen duker og småting fremme:-) Duker og småting fremme? *himler med øynene* 0 Siter
morsan Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Duker og småting fremme? *himler med øynene* Jepp - én lang rød ensfarget duk på spisebordet, og litt nisser o.l. i stoff eller keramikk rundt omkring, pluss en krans på døra. *superharry* ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Jeg tror jeg tar det i ettermiddag. Og enda så ujulete jeg er, føles det vemodig. Det har nok sammenheng med at jeg ikke liker å pakke ut etter hjemkomst. Å pakke til en ferie eller reise er topp. Som å pynte juletreet. Da er jeg full av glede og forventninger. Å pakke ned og pakke ut er en nedtur. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Jepp - én lang rød ensfarget duk på spisebordet, og litt nisser o.l. i stoff eller keramikk rundt omkring, pluss en krans på døra. *superharry* ;-) Det mest harry, synes jeg, er en såkalt "stilren" jul hvor en følger spesielle tema, f.eks. bare sølv- og lilla kuler på treet o.l. Stilrent juletre blir for meg den totale selvmotsigelse :-). 0 Siter
morsan Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Det mest harry, synes jeg, er en såkalt "stilren" jul hvor en følger spesielle tema, f.eks. bare sølv- og lilla kuler på treet o.l. Stilrent juletre blir for meg den totale selvmotsigelse :-). Kunne ikke vært mer enig! :-) 0 Siter
fresja Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Jeg hadde ikke juletre i år, da jeg var bortreist juledagene. Nissene, englene m.m. jeg har pyntet med, skal få stå noen uker til! Jeg er vant med at mora mi har juletreet det meste av januar. 0 Siter
Gjest sola mi Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Jeg har ryddet ut jula i kveld. Men lar de røde dukene bli liggende på bordene enda et par uker tenker jeg. Det blir så kaldt å ta ut alt det røde på en gang. Men så skal sies at vi har julepyntet hus i hele desember, derfor er vi lei når nyttår er ferdig. 0 Siter
punky brewster Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Vi ryddet bort jula i dag, synes det er godt å få det bort når det alikavel er slutt, pynter heller litt tidligere før jul, synes det er koseligere med tre og pynt da enn nå. Da vi var ferdig, knuste vi pepperkakehuset, koste oss med det for så å dra på kino. Så vi har hatt en fin dag og er nå klar for hverdagene igjen:) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Jula ryddes ikke ut før 13. dag jul, dvs. 6, januar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.