Gå til innhold

Gps og fotoboksvarsling

Anbefalte innlegg

Gjest Vil ha gps
Skrevet

Har lyst til å kjøpe meg en billig gps, men lurer på hvordan dette med fotoboksvarsling er. Ser jo at gps'en har denne funksjonen, men noen sier at dette ikke virker eller er lov i Norge. Noen som vet?

Fortsetter under...

Gjest vrommm
Skrevet

Visst fungerer det, og jeg kan ikke skjønne at det skal være ulovelig å vite hvor fotobokser er. Man kan til og med finne ut hvor fotoboksene er på gulsider. Hadde den gitt beskjed om en fartskontroll e.l. så hadde det vært noe annet ;)

Har tom-tom selv og den fungerer utmerket. Har en jobb hvor jeg kjører langt, og selv om jeg vet hvor boksene står, så får jeg en vekker når boksen nærmer seg - først på 400 meter , deretter rett før boksen. Varsleren er alltid presis, og sier til og med fartsgrensen på sted(noen endringer på vinterfartsgrenser).

Man må bare huske på å oppdaterte fotoboksbasen en gang i blant, man vet aldri når det dukker opp en boks...

Skrevet

Funker meget bra men husk å oppdattere den med jevne mellomrom.

Den varsler også de nye svenske boksene

The Punisher
Skrevet

Min Mio C520 er billig i fht til hva den gir og sammenliknet med andre. Også fotoboksvarsling. Genialt lovlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...