Gå til innhold

er det mulig og være så firkantet..(g-sport).

Anbefalte innlegg

Gjest ikke mulig og bytte?
Skrevet

kjøpte aerobic sko til min stedatter på en g-sportt butikk like før jul.Hun bor ikke i nærheten av oss, men ett godt stykke unna.20 mil.Jeg fikk beskjed om att hun kunne bytte så lenge jenta har med byttelapp i den g-sport hvor hun bor.De hadde ikke eske til skoene fordi det var siste par og esken hadde blitt kastet.Men hun fikk byttet uten eske.

Min stedatter drar i dag for og bytte men får beskjed att det kan hun ikke fordi esken ikke er med.Jeg prøver og ringe de men han sier bare att slik er det i deres butikk og ferdig med det...

Er dette virkelig mulig?????? eller er det jeg som reagere for sterkt..Hun kan så klart sende de til oss i posten og jeg bytte, men mener det ikke skal være nødvendig når vi har byttelapp

Mary Poppins
Skrevet

Det er helt utrolig.. at det går ann. Jeg skjønner at det er dumt for butikken og ikke få tilbake esken men jeg synes likevel det er utrolig dårlig kundeservice.

Skrevet

Det er helt utrolig.. at det går ann. Jeg skjønner at det er dumt for butikken og ikke få tilbake esken men jeg synes likevel det er utrolig dårlig kundeservice.

Hvordan kan de få tilbake noe de ikke har gitt ut? De fikk jo ikke eske med da de kjøpte skoene, fordi det var siste paret. Uansett, latterlig. De burde latt dem bytte.

Skrevet

G-sport kan til og med ha ulike rabattavtaler fra butikk til butikk så det forbauser meg ikke.

Skrevet

Om du får kvitteringen, går til den butikken du kjøpte skoene og får snakke med vedkommende du kjøpte av - og ber ham/henne ringe til den andre butikken og forklare situasjonen? Evt bytter i butikken du kjøpte, og be G-sport betale frakt til henne?

Helt utrolig hvor knotete noen er nødt til å være. Om de ikke kan selge sko uten esker, hvorfor fikk du kjøpe da...

Skrevet

For noen få dager siden byttet jeg sko - riktignok ikke i en g-sport-butikk.

Ikke hadde jeg eska, og ikke hadde jeg kvitteringa. Gikk helt fint, det.

Dårlig service!

Mary Poppins
Skrevet

Hvordan kan de få tilbake noe de ikke har gitt ut? De fikk jo ikke eske med da de kjøpte skoene, fordi det var siste paret. Uansett, latterlig. De burde latt dem bytte.

Har jeg sagt noe annet?

Skrevet

Har jeg sagt noe annet?

Du skrev:

''Jeg skjønner at det er dumt for butikken og ikke få tilbake esken''

Mary Poppins
Skrevet

Du skrev:

''Jeg skjønner at det er dumt for butikken og ikke få tilbake esken''

Ja men altså den andre butikken synes selvsagt det er dumt å ikke ha ekse til skoene, for alt de vet så kan hun ha kastet esken, men det burde uansett ikke spille noen rolle.

Skrevet

Ring g-sport sentralt så burde det hvertfall ordne seg.

Skrevet

Ja men altså den andre butikken synes selvsagt det er dumt å ikke ha ekse til skoene, for alt de vet så kan hun ha kastet esken, men det burde uansett ikke spille noen rolle.

Du skjønte den ikke?

Det var bare ordruken din.. det er jo ikke mulig å "få tilbake" noe man ikke har hatt :)

Mary Poppins
Skrevet

Du skjønte den ikke?

Det var bare ordruken din.. det er jo ikke mulig å "få tilbake" noe man ikke har hatt :)

Joda jeg skjønte den, jeg uttrykte meg bare litt feil men jeg tror poenget mitt kom frem :)

Skrevet

Det synes jeg også høres fryktelig firkantet ut.

Skrevet

det er for at de skal kunne selge varen igjen. det vil si at de ikke har noen ekstra esker å legge skoen i - i den butikken. du kan jo alltids ringe en annen butikk i kjeden og høre om de kan bytte. om du har heldig har kanskje de en eske å selge dem i. mange sko-butikker selger sko uten eskene, men g-sport tilbyr dem alltid i esker så det spørs litt. ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...