benne1365380438 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ved å lese ulike innlegg på internett har jeg forstått det slik at det er forbudt å handle Reductil på internett, fra utenlandske selskap. SIden jeg ikke finner noen jurist blant spesialistene spør jeg deg om du vet hvorfor? Er det tollvesenet eller helsemyndighetene, evt begge som står bak forbudet og vet du hvorfor? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøytiger Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Grunnen til at det er forbudt å innføre er at ved feilaktig bruk kan det føre til dødsfall. Det har vært over 30 dødsfall ved bruk av denne medisinen i Europa. Reductil er veldig farlig å bruke dersom man har høyt blodtrykk, noe veldig mange overvektige har, og den kan også føre til stigning i blodtrykket og en må derfor følges nøye opp av lege. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.