Gå til innhold

Diskuter abort her -

Anbefalte innlegg

Gjest lille sinnataggen
Skrevet

og ikke i tråden til en som ber om hjelp. Please?

Fortsetter under...

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Cookiemonster

51

• double

16

• Persille1365381127

13

• villbringebær

10

Skrevet

Abortion doesn't make you un-pregnant, it makes you the mom of a dead baby.

Synes denne passet så fint her....

Skrevet

Det stemmer. Man man tar abort, er man mor et dødt barn, og det betyr ikke at man bare ikke er gravid lenger.

Persille1365381127
Skrevet

Ta deg sammen!

Skrevet

Du er virkelig usjarmerende.

Persille1365381127
Skrevet

Det stemmer. Man man tar abort, er man mor et dødt barn, og det betyr ikke at man bare ikke er gravid lenger.

Vanligvis gidder jeg ikke bry meg om alt skrotet du skriver, men dette er faktisk å gå over streken.

Når noen har postet noe de tydelig synes er vanskelig, så er det unødvendig å slenge dritt som dette etter dem.

Det er bare tull, det er ingen baby etter så kort tid.

Annonse

Skrevet

Kan ikke du komme krypende inn hit en gang du har det skikkelig vanskelig, er i en krise og det står om din egen helse - så kan vi få trampe deg ordentlig ned i søla også? Hadde du satt pris på det?

Gjest Slik er det bare
Skrevet

Vanligvis gidder jeg ikke bry meg om alt skrotet du skriver, men dette er faktisk å gå over streken.

Når noen har postet noe de tydelig synes er vanskelig, så er det unødvendig å slenge dritt som dette etter dem.

''Det er bare tull, det er ingen baby etter så kort tid.''

Det blir litt feil å si.. Så hun er da _egentlig_ ikke gravid?

Nei, abort er abort uansett hvor langt man er kommet.

Skrevet

Drittsekk.

Skrevet

"Når noen har postet noe de tydelig synes er vanskelig, så er det unødvendig å slenge dritt som dette etter dem."

Noen har laget en tråd for å diskutere abort.Og da regner jeg ikke med det er hun som skal ta abort.

Skrevet

Kan ikke du komme krypende inn hit en gang du har det skikkelig vanskelig, er i en krise og det står om din egen helse - så kan vi få trampe deg ordentlig ned i søla også? Hadde du satt pris på det?

Tråden heter "diskuter abort",og da må man vel kunne si sin mening uten at det betyr å tråkke noen ned i søla??

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1199379328' post='3767681]

Drittsekk.

Fordi jeg ar en annen mening enn deg?

Skrevet

Du er virkelig usjarmerende.

Har ganske sikkert ulikt syn på abort enn deg hvertfall.

Men det betyr vel ikke at jeg er en drittsekk..

Annonse

Skrevet

Ta deg sammen!

Jeg har da lov til å mene hva jeg vil.

Skrevet

''Det er bare tull, det er ingen baby etter så kort tid.''

Det blir litt feil å si.. Så hun er da _egentlig_ ikke gravid?

Nei, abort er abort uansett hvor langt man er kommet.

Enig..

Gjest Ingen morder...
Skrevet

Ja, takk.... jeg vet. Valgte senabort pga. alvorlige skader hos mitt barn og livet blir så mye lettere av at bedre-vitere passer på å komme med "visdomsord" i tide og utide.

Skrevet

Fordi jeg ar en annen mening enn deg?

Å ha en mening er én ting - å tråkke på alle andre som er uenige, er noe helt annet. Det er like mye du som ikke lar andre ha sin mening i fred.

Skrevet

Tråden heter "diskuter abort",og da må man vel kunne si sin mening uten at det betyr å tråkke noen ned i søla??

Jeg synes du klarte det ganske effektivt selv med det sitatet ditt. Abort er faktisk legalt - så hold smella.

Gjest -anonym her og nå
Skrevet

Og selv om det var en fremprovosert abort så gjør det heller ikke saken så mye bedre at folk skal vite best hele veien.

Hadde en gang en lærer som ganske høylytt erklærte at hun ikke kunne fatte og begripe at jenter kunne finne på å ta abort. Og da er hun lærer på høyskole i en klasse der statisk sett er flere av studentene som kan ha vært i en heller ulykkelig situasjon og er uten mulighet til å svare på argumentene hennes. Det er ikke alt man deler med medstudenter eller lærere. Det er så lett å dømme de som har tatt dette valget når man selv har en mann som stiller opp og gleder seg over et svangerskap. En ensom jente som ikke får støtten kan bli ganske livredd.

villbringebær
Skrevet

Jeg synes du klarte det ganske effektivt selv med det sitatet ditt. Abort er faktisk legalt - så hold smella.

Og fordi abort er legalt betyr det at et foster ikke er et levende menneske?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...