Gjest vil forme kroppen! Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei. Jeg vurderer å bli medlem på 3T. Jeg vil bli sterkere i kroppen,men jobber slik at jeg får veldig ugunstige tider å trene på. Har egentlig mest lyst til å prøve Pilates,men er usikker på det lokale 3T senteret her har det på timeplanen. Og om de har det,så er det ike sikkert jeg får annledning til å bli med på de timene. Men kan jeg trene Pilates hjemme? En annen ting er at jeg plages med slapp hud, både på armer,lår,rumpe og mage. Og vil så gjerne få vekk dette på et vis. Finns det trenings program jeg kan utføre hjemme for å bli kvitt den slappe huden min og samtidig forme kroppen min? Medlems skap på 3T er bare en vurdering enda pga jobbtidene og økonomi. Samtidig krever jobben at jeg er litt sterk spesielt i armer og rygg... Noen tips? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulshine Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Klart du kan trene pilates hjemme, kjøp deg ei matte og en dvd og sett i gang til de tider det passer deg og trene på 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tubbel Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 http://www.3t.no/ her kan du sjekke om ditt lokale senter har timer når det passer for deg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.