Gå til innhold

Beggin' Madcon sin versjon!

Anbefalte innlegg

Gjest Blikkboks
Skrevet

Heia!

Sitter å har på min nye cd på full guffe her nå, Madcons album, So dark the con of man.

Og jeg så utrolig imponert over mange av låtene. Når jeg ønsket meg cden til jul, må det innrømmes at det kun var Beggin', jeg hadde hørt. Og i tillegg trodde jeg at det var dems egen.

Men at det ikke er dems egen, etter å søkt litt på youtube, må jeg innrømme at jeg ikke syns den er dårligere enn når jeg trodde det var dems. Faktisk heller tvert i mot, etter å fått gleden av å høre orginalen.

Sånn hadde jeg det med Whitney Houston og I will always love you også. Da trodde jeg også også at det var hennes låt, og i ettertid har fått med meg at det er Dolly Parton sin låt egentlig. Jeg foretrak Whitney Houston sin, dengang også.

Så det jeg plutselig fikk så utrolig lyst til å ytre min mening om, er at jeg syns at ikke dette er dems låt i utgangspunktet, (jeg har ikke registrert meg på youtube, så jeg er nødt til å ta det her isteden for), er at jeg syns det er utrolig teit at man skal bruke hvem sin sang det i utgangspunktet var. Enten så liker man den, eller ikke.....

Å dere burde høre resten av albumet, denne musikken må man bare bli glad av :o)

Ett utrolig innholdsrikt innlegg fra

Fortsetter under...

Skrevet

''jeg har ikke registrert meg på youtube, så jeg er nødt til å ta det her isteden for''

Dagens kommentar! :D Men det var greit å få det ut?

Jeg har også flere sanger der jeg liker coverversjonen bedre enn originalen, men tør ikke si det høyt. ;)

Mrs. Wallace
Skrevet

''Så det jeg plutselig fikk så utrolig lyst til å ytre min mening om, er at jeg syns at ikke dette er dems låt i utgangspunktet, (jeg har ikke registrert meg på youtube, så jeg er nødt til å ta det her isteden for), er at jeg syns det er utrolig teit at man skal bruke hvem sin sang det i utgangspunktet var. Enten så liker man den, eller ikke..... ''

Hæ? Dette utsagnet skjønte jeg ikke filla av.

Skrevet

''Så det jeg plutselig fikk så utrolig lyst til å ytre min mening om, er at jeg syns at ikke dette er dems låt i utgangspunktet, (jeg har ikke registrert meg på youtube, så jeg er nødt til å ta det her isteden for), er at jeg syns det er utrolig teit at man skal bruke hvem sin sang det i utgangspunktet var. Enten så liker man den, eller ikke..... ''

Hvis du liker låten bør det ikke spille noen rolle om det er en coverversjon.

Mrs. Wallace
Skrevet

Hvis du liker låten bør det ikke spille noen rolle om det er en coverversjon.

Hahaha, var det det trådstarter mente?

Gjest Blikkboks
Skrevet

''jeg har ikke registrert meg på youtube, så jeg er nødt til å ta det her isteden for''

Dagens kommentar! :D Men det var greit å få det ut?

Jeg har også flere sanger der jeg liker coverversjonen bedre enn originalen, men tør ikke si det høyt. ;)

''Jeg har også flere sanger der jeg liker coverversjonen bedre enn originalen, men tør ikke si det høyt. ;)''

Jeg sluttet helt uventet å røyke på 1.dag, og det sitter jeg å angrer på nå, ja så nå tør jeg å si/skrive hva som helst høyt, eller skryte på meg noe, alt for å tenke på noe annet....

:-D

Annonse

Gjest Blikkboks
Skrevet

Du la helt sikkert godvilja til å, tenker jeg ;-)

Ble hulter til bulter og manglet ett ord, men det gikk litt fort...

Mrs. Wallace
Skrevet

Vet du, jeg prøvde faktisk ikke å være spesielt kjip, og leste setningen om igjen flere ganger, men den hang virkelig ikke mye på greip. ;)

Jeg er fremdeles ikke helt sikker på budskapet ditt, altså.

trollemor;o)
Skrevet

Skjønte ikke bæra jeg heller....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...