Speak Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Vi bor i Østfold, og ønsker å leie en hytte noen dager i vinterferien så vi kan stå slalom. Veldig greit om vi slipper å kjøre veldig langt. (Lillehammer, Kongsberg e.l.) (Evt. Gol, Geilo, Beitostølen osv.) Noen gode tips til hvor jeg kan lete? Jeg synes det er veldig greit om det ikke er altfor dyrt:-) 0 Siter
laban Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 http://www.pers.no/ (velg Bo Pers) Leilighetene og hyttene har fulle rettigheter på hotellet, slik at dere får rabatt på Tropicana og adgang til evt. vinterferieshow for barna. Hyttene og Bruket er enkle, men rimlige, og med kort vei til hotellet. 0 Siter
Gjest sjekkut Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 www.norgesbooking.no har en oversikt over utleiehytter, pris og om de er ledige. Ulike steder i Norge. Vi er veldig fornøyde med dem hvertfalll 0 Siter
Gjest hytteeier i området Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Det står mye utleiehytter på finn.no Det er også mange privatpersoner som annonserer der og det blir som regel billigere enn om det går gjennom et utleiefirma. Ser du nevner bla. Geilo. Hvorfor ikke velge feks. Nesbyen som har mye billigere hytter. Det er flotte og varierte bakker i Nesbyen Alpinsenter og mange hyttemuligheter i området. Er dere glade i "bortover" ski er mulighetene mange her også. 0 Siter
Gjest hytteeier i området Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 http://www.pers.no/ (velg Bo Pers) Leilighetene og hyttene har fulle rettigheter på hotellet, slik at dere får rabatt på Tropicana og adgang til evt. vinterferieshow for barna. Hyttene og Bruket er enkle, men rimlige, og med kort vei til hotellet. Nå er det vel slik at Pers ikke kan sammenlignes med en hytte på fjellet... Det ligger jo midt i bygda og sentrum...og langt fra fjellet. 0 Siter
Speak Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Skrevet 5. januar 2008 Det står mye utleiehytter på finn.no Det er også mange privatpersoner som annonserer der og det blir som regel billigere enn om det går gjennom et utleiefirma. Ser du nevner bla. Geilo. Hvorfor ikke velge feks. Nesbyen som har mye billigere hytter. Det er flotte og varierte bakker i Nesbyen Alpinsenter og mange hyttemuligheter i området. Er dere glade i "bortover" ski er mulighetene mange her også. Godt tips. Tusen takk:-) 0 Siter
Speak Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Skrevet 5. januar 2008 www.norgesbooking.no har en oversikt over utleiehytter, pris og om de er ledige. Ulike steder i Norge. Vi er veldig fornøyde med dem hvertfalll Takk for tips:-) 0 Siter
frosken Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Lillehammerområdet har mange muligheter, og ikke langt å kjøre. Sjekk f.eks. Skeikampen :-) 0 Siter
laban Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Nå er det vel slik at Pers ikke kan sammenlignes med en hytte på fjellet... Det ligger jo midt i bygda og sentrum...og langt fra fjellet. Ja, men siden hun selv nevnte Gol i spørsmålet, slengte jeg det inn allikevel... 0 Siter
Gjest telemarkingen Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Jeg må få skryte av og tipse om dette stedet jeg http://www.gaustabooking.com/publichtml/index.php 0 Siter
Speak Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Skrevet 7. januar 2008 Lillehammerområdet har mange muligheter, og ikke langt å kjøre. Sjekk f.eks. Skeikampen :-) Jeg vet om flere steder, men jeg vet ikke hvor jeg skal søke etter hytte. Trenger en "hytteleie-link". Jeg har imidlertid funnet en hytte på Kongsberg nå i mellomtiden som jeg tror vi kommer til å takke ja til:-) 0 Siter
Speak Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Skrevet 7. januar 2008 Jeg må få skryte av og tipse om dette stedet jeg http://www.gaustabooking.com/publichtml/index.php Med unntak av at det ikke står priser var siden grei. Og det er jo bare å sende en forespørsel. Har vært på Guastablikk mange ganger, og der er det flott:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.