Gå til innhold

Leie hytte i vinterferien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i Østfold, og ønsker å leie en hytte noen dager i vinterferien så vi kan stå slalom. Veldig greit om vi slipper å kjøre veldig langt. (Lillehammer, Kongsberg e.l.) (Evt. Gol, Geilo, Beitostølen osv.)

Noen gode tips til hvor jeg kan lete? Jeg synes det er veldig greit om det ikke er altfor dyrt:-)

Fortsetter under...

Skrevet

http://www.pers.no/ (velg Bo Pers)

Leilighetene og hyttene har fulle rettigheter på hotellet, slik at dere får rabatt på Tropicana og adgang til evt. vinterferieshow for barna.

Hyttene og Bruket er enkle, men rimlige, og med kort vei til hotellet.

Gjest sjekkut
Skrevet

www.norgesbooking.no har en oversikt over utleiehytter, pris og om de er ledige. Ulike steder i Norge. Vi er veldig fornøyde med dem hvertfalll

Gjest hytteeier i området
Skrevet

Det står mye utleiehytter på finn.no

Det er også mange privatpersoner som annonserer der og det blir som regel billigere enn om det går gjennom et utleiefirma.

Ser du nevner bla. Geilo. Hvorfor ikke velge feks. Nesbyen som har mye billigere hytter. Det er flotte og varierte bakker i Nesbyen Alpinsenter og mange hyttemuligheter i området.

Er dere glade i "bortover" ski er mulighetene mange her også.

Gjest hytteeier i området
Skrevet

http://www.pers.no/ (velg Bo Pers)

Leilighetene og hyttene har fulle rettigheter på hotellet, slik at dere får rabatt på Tropicana og adgang til evt. vinterferieshow for barna.

Hyttene og Bruket er enkle, men rimlige, og med kort vei til hotellet.

Nå er det vel slik at Pers ikke kan sammenlignes med en hytte på fjellet...

Det ligger jo midt i bygda og sentrum...og langt fra fjellet.

Skrevet

Det står mye utleiehytter på finn.no

Det er også mange privatpersoner som annonserer der og det blir som regel billigere enn om det går gjennom et utleiefirma.

Ser du nevner bla. Geilo. Hvorfor ikke velge feks. Nesbyen som har mye billigere hytter. Det er flotte og varierte bakker i Nesbyen Alpinsenter og mange hyttemuligheter i området.

Er dere glade i "bortover" ski er mulighetene mange her også.

Godt tips. Tusen takk:-)

Annonse

Skrevet

www.norgesbooking.no har en oversikt over utleiehytter, pris og om de er ledige. Ulike steder i Norge. Vi er veldig fornøyde med dem hvertfalll

Takk for tips:-)

Skrevet

Lillehammerområdet har mange muligheter, og ikke langt å kjøre. Sjekk f.eks. Skeikampen :-)

Skrevet

Nå er det vel slik at Pers ikke kan sammenlignes med en hytte på fjellet...

Det ligger jo midt i bygda og sentrum...og langt fra fjellet.

Ja, men siden hun selv nevnte Gol i spørsmålet, slengte jeg det inn allikevel...

Skrevet

Lillehammerområdet har mange muligheter, og ikke langt å kjøre. Sjekk f.eks. Skeikampen :-)

Jeg vet om flere steder, men jeg vet ikke hvor jeg skal søke etter hytte. Trenger en "hytteleie-link".

Jeg har imidlertid funnet en hytte på Kongsberg nå i mellomtiden som jeg tror vi kommer til å takke ja til:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...